Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Przedstawiciele nadawców pay-tv odwiedzili 145 lokali, z czego aż 59 z nich nie posiadało specjalnej licencji na publiczną emisję programów sportowych. W brytyjskim Sky Digital niektórzy rozrywkowi nadawcy przygotowali specjalne wersje swoich programów z myślą o pubach. Można tam oglądać reklamy piw oraz napojów alkoholowych.
W przypadku Viasatu tylko kilkadziesiąt pubów ma wykupioną niezbędną licencję. Jej koszt oscyluje w granicach 1-6 tys. koron szwedzkich w zależności od ilości miejsc w lokalu. Na razie lokale, które zostały przyłapane ‘na gorącym uczynku’ na emisji programów bez subskrypcji nie będą musiały płacić kary. Mogą jej uniknąć wykupując potrzebną licencję.
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.