Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Można powiedzieć, że w pierwszym kwartale tego roku praktycznie nie ma sprzedaży w UPC Direct w Czechach i na Słowacji, bo liczby idące w setki nowych abonentów, a nie w tysiące, to załamanie na rynku, grożące bankructwem dla najlepszej platformy.
UPC Direct ma w Czechach tylko 89.9 tys. abonentów, a pierwszym kwartale przybyło ich zaledwie 300!
Jednak najgorsza jest sytuacja tej platformy na Słowacji, gdzie UPC Direct ma tylko 14.5 tys. abonentów, a za 3 miesiące pozyskano jedynie 100 nowych abonentów!
UPC Direct na Węgrzech jest w najlepszej sytuacji, bo aż 146 tys. abonentów, a za kwartał 2005 pozyskano 5,6 tys abonentów, co na jak tak mały kraj nie jest złym wynikiem.
Najbardziej interesujące jest to, że mimo dołączania do czeskiej platformy nowych interesujących kanałów: Plus, Cinemax i testowo trzech kanałów czeskiej telewizji publicznej CT, klientów wcale nie przybywa. Jeśli tak dalej pójdzie, to UPC Direct może mieć prtoblemy finansowe, bo nawet po zliczeniu wszystkich abonentów w 3 krajach platforma działa poniżej kosztów opłacalności (wg ekspertów 400-500 tys. abonentów daje opłacalność działania cyfrowej platformy).
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.