Viaplay Group podtrzymuje cel, by na koniec 2025 roku mieć 12 mln subskrybentów. Jednocześnie prognozuje, że na koniec 2023 roku będzie mieć łącznie 9 mln subskrybentów, w tym 5 mln w krajach nordyckich i 4 mln na rynkach międzynarodowych.- Zakończyliśmy rok w doskonałej formie i jesteśmy na dobrej drodze do realizacji naszych pięcioletnich celów strategicznych. Osiągnęliśmy wyniki zgodnie z naszymi zaktualizowanymi wytycznymi na rok 2022, zwiększając bazę subskrybentów Viaplay do ponad 7,3 mln, a łączną sprzedaż do 15,7 mld SEK w ciągu roku. Pomimo ostrej konkurencji nadal zwiększamy lub utrzymujemy udziały w rynku subskrypcji we wszystkich krajach. Viaplay jest obecnie dostępny na 11 rynkach, a wkrótce uruchomimy usługę direct-to-consumer w Stanach Zjednoczonych i Kanadzie. Nasze treści są również dostępne na 20 innych rynkach za pośrednictwem oferty Viaplay Select - powiedział Anders Jensen, prezes i dyrektor generalny Viaplay Group.
Odbiornik DVB-T/T2/C Edision Nano T265+ HEVC (hotelowy)
Cyfrowy odbiornik DVB-T/T2/C z HEVC/H.265 marki EDISION dla Naziemnej Telewizji...
119 zł Więcej...SAT Kurier - 3-4/2022 wersja elektroniczna
Elektroniczna wersja SAT Kuriera 3-4/2022
12 zł Więcej...SAT Kurier - 5-7/2023 wersja elektroniczna
Elektroniczna wersja SAT Kuriera 5-7/2023
12 zł Więcej...