reklama
reklama
SAT Kurier logowanie X
  • Zaloguj
ODBLOKUJ-REKLAMY.jpg

BSkyB zmierza do 8 mln

dodano: 2005-05-05 09:47
autor: Anna Sulisz | źródło: AdV

sky+_logo_sk.jpg BSkyB poinformował o wzroście liczby abonentów o 95 tys., przy 66 tys. w ostatnim kwartale 2004 roku, co pozwoliło na dojście do łącznej liczby 7.7mln. Wyraźnie wzrosła też liczba terminali Sky+ z 128 tys. do 770 tys., co oznacza, że co 10 abonent ma terminal z dyskiem w domu.



Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Wzrosła też wyraźnie liczba tzw. multi-room, czyli więcej niż jeden terminal w jednym gospodarstwie - tu wzrost z 90 tys. do 563 tys.

James Murdoch, CEO w BSkYB skomentował to: "Kontynuowany jest nacisk na wprowadzenie naszej strategii, co odwzajemnia się dużym wzrostem liczby abonentów, wzrost Sky+ i Multi-room oraz znaczny zysk i obroty. Cała ekipa Sky zdecydowanie pracuje na tymi wynikami - pozostajemy w energicznym dążeniu do realizacji długoterminowych planów".

BSkyB zamierza osiągnąć założony cel w postaci 8 mln abonentów do końca 2005.

Sky jest szczególnie zadowolony z dużego wzrostu liczby terminali Sky+, zwracając uwagę, że terminale Sky+ przyciągają konsumentów, którzy wcześniej nie chcieli subskrypcji Sky Digital. Wzrost terminali Sky+ jest szczególnie widoczna u rodzin, które mają dwa albo więcej abonamentów. Aż 50 proc. abonentów Sky+ to tacy co mają w domu dwa albo więcej subskrypcji.

Mimo trudnego okresu oszczędności w w budżetach brytyjskich gospodarstw domowych, Sky pozostaje przy 10 proc. wzroście i śmiało zmierza do przekroczenia liczby 8 mln abonentów do końca 2005.

Tzw. ARPU dla BSkyB za kwartał wynosi 382 funty, ale jest niższe o 4 funty niż w poprzednim kwartale, bo zawsze pod koniec roku Brytyjczycy łatwiej wydają pieniądze i tym samym ARPU w przeliczeniu na jednego abonenta Sky jest wtedy chwilowo większe. ARPU wytworzone z Sky Active i SkyBet również się zmniejszyło o 3 funty. Dochód z reklam wzrósł 9 proc. do 242 mln funtów.

Murdoch powiedział, że trudna kampania promocyjna opłacała się by zdobyć nowych abonentów i wzmóc zadowolenie klientów. Krytycznie przyjęto tylko wyniki oglądalności niektórych programów na Sky One.


Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.




Więcej z kategorii Platformy na świecie


reklama
reklama
reklama
HOLLEX.PL - Twój sklep internetowy

Odbiornik Vu+ ZERO rev.2 HEVC

Vu+ ZERO rev.2 - najnowszy odbiornik Vu+ na Linuksie z...

399 zł Więcej...

Mini PC Homatics BOX Q

Homatics BOX Q to najpotężniejszy odtwarzacz multimedialny 4K na rynku...

319 zł Więcej...

Odbiornik Vu+ ZERO 4K

Vu+ ZERO 4K - najtańszy odbiornik Ultra HD od koreańskiego...

669 zł Więcej...