dodano: 2022-08-05 11:17 | aktualizacja:
2022-08-09 16:38
autor: Anita Kaźmierska |
źródło: Paramount Global/satkurier.pl
Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Liczba subskrybentów
Paramount+ wzrosła na koniec czerwca br. do ponad
43 mln, co odzwierciedla dodanie 4,9 mln subskrybentów i usunięcie 1,2 mln subskrybentów w Rosji. Wzrost liczby użytkowników Paramount+ był częściowo spowodowany udanymi wejściami na rynki międzynarodowe, w tym do Wielkiej Brytanii, Irlandii i Korei Południowej.
Jak informuje Paramount, szczególnym zainteresowaniem cieszyły się następujące treści: „Halo”, „1883”, „The Lost City”, „Sonic the Hedgehog 2”, „Jackass Forever”, „Star Trek: Strange New Worlds” i Liga Mistrzów UEFA.
Przychody Paramount za drugi kwartał br. z działalności Direct-to-Consumer (DTC) wzrosły o 56 proc. rok do roku. W tym przychody z subskrypcji wzrosły o 74 proc. do 830 mln dol. i przychody z reklam wzrosły o 25 proc. rok do roku. Przychody z samego Paramount+ wzrosły o 120 proc. Skorygowana OIBDA zmniejszyła się o 302 mln dol. rok do roku do 445 mln dol. starty, odzwierciedlając wzrost inwestycji w usługi DTC.
Ani Paramount+, ani Pluto TV nie są dostępne w Polsce. Za to w naszym kraju jeszcze w 2022 roku wystartować ma SkyShowtime - wspólny projekt Paramount i Comcast, właściciela Sky i NBCUniversal.
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.