Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
OLPLAY to całodobowy kanał na żywo z opcją EPG oraz biblioteka ekskluzywnych materiałów VOD. Platforma zyskała zupełnie odświeżony, nowoczesny interfejs, co znacznie poprawiło wygodę użytkowania. Również odtwarzacz wideo i katalog VOD stały się bardziej intuicyjne w obsłudze. Widzowie mają do wyboru dwa typy abonamentu: miesięczny w cenie 4,99 euro lub roczny w cenie 35,99 euro (z 40 proc. rabatem). Aplikacja jest dostępna w przeglądarkach internetowych, na Android TV i Google Chromecast.
Polska firma Insys Video Technologies odegrała kluczową rolę we wdrożeniu OLPLAY. Platforma bazuje na
Insys Sport, rozwiązaniu dedykowanym dla klubów i organizacji sportowych oraz nadawców z uprawnieniami do transmisji sportowych. Oferuje ona wysoki poziom ochrony treści wideo i wiele opcji monetyzacji.
- Jako doświadczony dostawca OTT, zespół Insys Video Technologies przygotował rozwiązanie oparte na chmurze AWS, które zapewnia bezpieczną i skalowalną infrastrukturę - mówi Krzysztof Bartkowski, CEO w Insys Video Technologies. - Dzięki Insys Sport pomagamy naszym klientom docierać do ich fanów i wspólnie przeżywać stadionowe emocje poprzez transmitowanie ich treści wideo online.
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.