reklama
reklama
SAT Kurier logowanie X
  • Zaloguj
ODBLOKUJ-REKLAMY.jpg

Viaplay także w ofercie UPC Polska

dodano: 2021-07-28 10:07
autor: Anita Kaźmierska | źródło: NENT Group/satkurier.pl

UPC Polska UPC Polska to kolejny operator, obok Vectry, który zawarł z Nordic Entertainment Group (NENT Group) umowę dotyczącą dystrybucji platformy streamingowej Viaplay. Jak czytamy w komunikacie, jest to umowa wieloletnia. Umożliwi nowym i obecnym abonentom UPC Polska dostęp do usługi Viaplay w różnych pakietach telewizyjnych, w atrakcyjnych promocjach. Viaplay będzie również dostępny jako dodatkowy abonament, a aplikacja Viaplay zostanie zintegrowana z UPC TV 4K BOX - jak informują NENT Group i UPC - w odpowiednim czasie.

Viaplay
Viaplay


Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Platforma streamingowa Viaplay zostanie uruchomiona w Polsce 3 sierpnia br. Viaplay będzie oferował polskim widzom połączenie treści Viaplay Originals, międzynarodowych filmów i seriali, programów dla dzieci, a także transmitowanych na żywo wydarzeń sportowych, takich jak spotkania piłkarskiej Bundesligi, a w kolejnych latach również mecze Premier League oraz wyścigi Formuły 1.
 

- Cieszymy się, że dzięki współpracy z UPC będziemy mogli zapewnić dostęp do platformy Viaplay ponad 1 mln gospodarstw domowych w Polsce. Ze względu na wiodącą pozycję UPC w ośrodkach miejskich, zawarta umowa doskonale uzupełnia nasze inne partnerstwa na lokalnym rynku. W związku z uruchomieniem platformy Viaplay, widzowie w Polsce z pewnością mają na co czekać, a kolejne umowy dystrybucyjne zostaną wkrótce ogłoszone - powiedział Kim Poder, NENT Group Chief Commercial Officer.

- Współpraca UPC z Grupą NENT świadczy o naszym długoterminowym zaangażowaniu w pozyskiwanie najwyższej jakości treści i dostarczaniu najlepszych w swojej klasie programów rozrywkowych na rynku. Szczególnie cieszymy się, że możemy zaoferować naszym klientom dostęp do treści sportowych premium, w tym m.in. Bundesligi, UEFA Europa League i UEFA Conference League, a także Premier League od 2022 roku, co przyczyni się do mocnego debiutu Viaplay w Polsce - powiedział Bogdan Bucurei, Chief Marketing Officer, UPC Polska.

W Polsce cena miesięcznej subskrypcji platformy Viaplay wyniesie 34 zł. Oferta ma objąć także atrakcyjną promocję, dostępną w momencie uruchomienia platformy.

Dostęp do serwisu będzie oferowany zarówno poprzez bezpośrednią subskrypcję, jak i za pośrednictwem partnerów zewnętrznych. Viaplay będzie również dostępny w szerokiej gamie urządzeń oraz platform, takich jak telewizory smart marki Samsung, LG, Panasonic, Sony, Philips oraz TCL; smartfony i tablety wyposażone w systemy operacyjne iOS oraz Android; urządzenia Chromecast oraz Apple TV, konsole PlayStation 4 i PlayStation 5 oraz Xbox One, a także komputery PC oraz Mac.

Data uruchomienia usługi dla klientów UPC Polska ma zostać podana wkrótce.


Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.




Więcej z kategorii TV kablowa w Polsce


Informacje
reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
HOLLEX.PL - Twój sklep internetowy

Odbiornik Vu+ ZERO rev.2 HEVC

Vu+ ZERO rev.2 - najnowszy odbiornik Vu+ na Linuksie z...

385 zł Więcej...

Google TV Next 4K Stick HDMI

Google TV Next 4K Stick HDMI to ciekawy i wydajny...

339 zł Więcej...

Odbiornik Spycat Mini V2

Spycat Mini V2  - mały, tani odbiornik satelitarny HD w...

219 zł Więcej...