reklama
reklama
SAT Kurier logowanie X
  • Zaloguj
ODBLOKUJ-REKLAMY.jpg

Sky Italia jak Sky Digital?

dodano: 2005-02-04 15:14
autor: Adrian Gąbka | źródło: AdvTV

sky_italia_logo _new2.jpg Sky Italia nadal przynosi straty. W drugim półroczu było to 105 mln dol. a rok wcześniej 104 mln dol. Sytuacja platformy jest tym bardziej skomplikowana, że kończy się jej monopolistyczna pozycja na rynku pay-tv po wprowadzeniu przez Mediaset Silvia Berlusconiego serwisów PPV do pakietu DVB-T.



Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Spokojny o Sky Italia jest za to Rupert Murdoch. Nadziei na lepszą przyszłość pakietu nie ukrywał podczas konferencji prasowej na temat rocznych wyników News Corp. – Kiedy uruchamialiśmy Sky (przyp. red. Sky Digital), każdy w Wielkiej Brytanii był przeciwko nam. Wszystkie media były przeciwko nam. BBC opowiadała się przeciwko nam, i potęgowała histeryczny sprzeciw. Zbudowaliśmy biznes, który nie tylko stale się rozwija, ale jest wart miliardy dolarów, dlatego też chcemy powtórzyć to we Włoszech.


Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.




Więcej z kategorii Platformy na świecie


reklama
reklama
reklama
HOLLEX.PL - Twój sklep internetowy

Odbiornik PULSe 4K Mini

PULSe 4K Mini - najnowszy odbiornik Ultra HD od słowackiej...

449 zł Więcej...

Odbiornik DVB-T/T2/C AB TereBox 2T HEVC

Najnowszy hybrydowy (naziemno- kablowy) odbiornik DVB-T/T2/C (bez LAN) z MPEG-4/H.264...

119 zł Więcej...

SAT Kurier - 3-4/2023 wersja elektroniczna

Elektroniczna wersja SAT Kuriera 3-4/2023

12 zł Więcej...