Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Obecnie Sky Digital posiada 7,6 mln abonentów. Przypuszczalnie przed końcem bieżącego roku przekroczona zostanie liczba 8 mln. W sierpniu 2004 roku zdawało się, że przyrost abonentów Sky Digital jest mniejszy niż oczekiwano. Po miesiącach wakacyjnych sytuacja znacznie poprawiła się. Stało się to możliwe dzięki kampanii reklamowej i wprowadzeniu nowych usług.
Zyski przed odliczeniem podatków wzrosły w drugim półroczu 2004 roku o 23 proc. do 230 mln funtów. Po odliczeniu podatków wzrost wynosi 18 proc. i sięga 154 mln funtów. Nastąpił także wzrost przychodów z abonamentu. (11 proc. – 1,43 mld funtów) i wzrost zysków z reklam ( 8 proc. – 159 mln funtów).
Operator nie osiągnął jednak tak dobrych wyników łatwo. Koszty obsługi marketingowej wzrosły o 20 proc. Do 9,5 proc. spadła natomiast liczba osób rezygnujących z usług platformy (we wcześniejszym okresie 9,8 proc.). Po ogłoszeniu wyników o 3,5 proc. wzrosły akcje BSkyB na giełdzie.
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.