reklama
reklama
SAT Kurier logowanie X
  • Zaloguj
ODBLOKUJ-REKLAMY.jpg

BMW i CNN prezentują serię „The Art of Leadership”

dodano: 2020-03-30 03:10
autor: Łukasz Knapik | źródło: WarnerMedia

CNN International „The Art of Leadership” W czasach niepewności inspirujący ludzie odgrywają jeszcze ważniejszą rolę w rozwoju społecznym. Jak czytamy w komunikacie, BMW Group i CNN International Commercial (CNNIC) połączyły siły, aby przedstawić historie i działalność jednych z najbardziej wybitnych twórców, artystów i liderów naszych czasów. Ich sylwetki zostaną zaprezentowane w ramach dwóch serii zatytułowanych „The Art of Leadership” składających się w sumie z jedenastu krótkich filmów.

CNN International „The Art of Leadership”


Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
- Osobiste doświadczenia głównych bohaterów serii inspirują współczesne społeczeństwo, a każdy klip będzie obrazował również podstawowe wartości przywódcze BMW: odpowiedzialność, wewnętrzną siłę i niezależność. Cechy, które także są nieodłącznym elementem wyposażenia luksusowych samochodów BMW - serii X7, 7, 8 i M8 - czytamy w komunikacie.

W czwartek, 26 marca br. CNN uruchomił sześcioczęściową produkcję, wprowadzając na rynek pierwszy film z serii wyprodukowany przez wielokrotnie nagradzane studio Create należące do CNNIC. Przedstawia on jeden z najbardziej udanych duetów DJ-skich i producentów muzyki elektronicznej na świecie, Dimitri Vegas i Like Mike. Belgijscy bracia analizując swoją pasję i relacje z publicznością na tle odtwarzanego występu z Norwegii, przypominają sobie, jak stali się liderami w swojej dziedzinie. Ten i inne nadchodzące filmy autorstwa studia Create są kręcone i montowane na potrzeby globalnej dystrybucji na różnych platformach CNN International w telewizji, internecie, w mediach społecznościowych, na Great Big Story, a także zostaną zaprezentowane na internetowej stronie głównej marki BMW.

Ponadto jeszcze w tym roku Great Big Story, globalna grupa medialna CNN zajmująca się filmowym opowiadaniem historii, zaprezentuje sponsorowany cykl redakcyjny składający się z pięciu mikrodokumentów. W centrum ich uwagi znajdą się inspirujące kobiety i mężczyźni, których działalność społeczna jest godna naśladowania.

Pierwszy film, którego premiera odbędzie się w maju br., przedstawi fascynujące podwójne życie Brandona Tory. Uzdolnionego w obszarze nowych technologii oraz utalentowanego MC, który z powodzeniem obraca się w obu światach. W dzień pracuje jako starszy specjalista w dziedzinie AI w firmie Google, natomiast w nocy odnosi sukcesy jako artysta hip-hop. Każda z produkcji będzie wyświetlana na platformach i kanałach społecznościowych Great Big Story. Co więcej, aby dotrzeć do określonej grupy odbiorców w social media, dystrybucja zostanie wsparta za pomocą technologii Launchpad firmy WarnerMedia. 

- Wszystkie najbardziej owoce partnerstwa oparte są na wspólnych wartościach. Cieszę się, że tak jest również w przypadku nowego projektu z BMW. Jako liderzy w naszych dziedzinach szanujemy i cenimy utalentowane postaci przedstawione w filmach. To właśnie one zmieniają nasze społeczeństwo na lepsze. Istotnym elementem będzie zintegrowana dystrybucja tych mocnych i wzbudzających emocje historii od Create oraz Great Big Story na wszystkich platformach. To pozwoli nam dotrzeć do globalnej publiczności, która powinna doceni wartości prezentowane przez bohaterów i związane z nimi opowieści

- powiedziała Cathy Ibal, senior vice president, EMEA, CNN International Commercial.

- BMW ma długą i bogatą historię projektów, które tworzą odpowiednią przestrzeń i oddają głos kreatywnym umysłom z różnych dziedzin - projektowania, sztuki, sportu czy inżynierii. Postrzegamy to jako jedną z naszych misji - i zawsze podejmowaliśmy działania mające na celu umożliwienie oraz wspieranie transformacji. Zebrane opowieści są wynikiem idealnego dopasowania dwóch podmiotów, które dzielą te same wartości i cele. Jesteśmy bardzo zadowoleni, że CNN oraz BMW współpracują ze sobą, aby stworzyć te unikalne filmy o wyjątkowych ludziach, którzy analizują i na nowo definiują pojęcie przywództwa. Ponieważ zawsze dążymy do doskonałości, mocno wierzymy, że to partnerstwo jest kamieniem milowym dla obu firm

- powiedział Jens Thiemer, senior vice president customer i brand marki BMW.

 
Dimitri Vegas i Like Mike oraz samochód BMW M8 w programie „The Art of Leadership”, foto: WarnerMedia
Dimitri Vegas i Like Mike oraz samochód BMW M8 w programie „The Art of Leadership”, foto: WarnerMedia


„The Art of Leadership” - emisja w CNN International.


Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.




Więcej z kategorii Propozycje stacji TV i VOD


reklama
reklama
reklama
HOLLEX.PL - Twój sklep internetowy

Mini PC Homatics BOX Q

Homatics BOX Q to najpotężniejszy odtwarzacz multimedialny 4K na rynku...

319 zł Więcej...

SAT Kurier - 3-4/2023 wersja elektroniczna

Elektroniczna wersja SAT Kuriera 3-4/2023

12 zł Więcej...

Mini PC Homatics BOX R 4K

Homatics BOX R to najnowszy odtwarzacz multimedialny 4K firmy Homatics...

319 zł Więcej...