dodano: 2020-02-17 10:41
autor: Anita Kaźmierska |
źródło: Media Marketing Polska
Czy telewizja w media miksie ma jeszcze jakikolwiek sens? Co mają zrobić reklamodawcy, aby pozyskać uwagę pokolenia Y i Z oraz generacji alfa? 19 marca 2020 roku w Ms Mermaid przy ul. Wioślarskiej 8 w Warszawie odbędzie się konferencja Multiscreen Day. To już piąta edycja konferencji organizowanej przez Media Marketing Polska. W tym roku będzie jeszcze ciekawiej, jeszcze bardziej interaktywnie, jeszcze bardziej nowocześnie niż w latach ubiegłych, zapewnia organizator. SAT Kurier jest patronem medialnym konferencji Multiscreen Day 2020.
Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Całodniowa konferencja Multiscreen Day będzie obfitowała w prelekcje, wykłady i case'y. Wystąpi ponad 20 prelegentów, którzy odpowiedzą na takie pytania, jak:
Dlaczego seriale i filmy w tradycyjnej telewizji nie mają żadnych szans u młodego widza?
Dlaczego telewizor to właściwie tylko kolejne urządzenie z dostępem do Netflixa, a wielkość ekranu, jeśli chodzi o konsumpcję wideo, nie ma dla nich żadnego znaczenia?
Jak wygląda rynek gamingowy w Polsce?
Jak współpracuje się z influencerami z tej kategorii?
Co wspólnego mają gry i Netflix?
Dlaczego wideo, którego ilość - na Facebooku, Intagramie, mobile'u - rośnie w ogromnym tempie - jest doskonałym narzędziem dla marketerów do budowania sprzedaży i brandu?
Multiscreen Day – kto wystąpi?
Do grona prelegentów organizatorzy zaprosili ekspertów reprezentujących marketerów, nadawców, producentów kontentu, agencje i firmy badawcze. Są wśród nich zarówno osoby, które zadebiutują na Multiscreen Day, jak i mówcy, którzy otrzymali od uczestników najwyższe noty w ankiecie dotyczącej poprzednich edycji konferencji. Wśród prelegentów konferencji wystąpią m.in. Agnieszka Chabrzyk, Business Factory / Miki Chojnacka, Hopster / Karol Suchodolski, LifeTube / Lucyna Koba, Gemius / Karol Stryja, współinicjator Storia by Abstra / Marta Rybicka, IQS / Anna Gruszka, IPG Mediabrands, Reprise / Przemysław Broniszewski, MOC TV.
Multiscreen Day – dla kogo?
Udział w konferencji powinni wziąć wszyscy zainteresowania mediami i reklamą: marketerzy, przedstawiciele: mediów, domów mediowych, nadawców TV, wydawców internetowych, a także przedstawiciele agencji: reklamowych, digital, kreatywnych; przedstawiciele: studiów produkcyjnych, producentów kontentu.
reklama
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.