dodano: 2019-12-19 12:21 | aktualizacja:
2019-12-19 12:51
autor: Anita Kaźmierska |
źródło: Eleven Sports/satkurier.pl
Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Czterogodzinne studio poprzedzające
El Clásico od godz. 16:00 śledziło w
Eleven Sports 1 średnio 27.282 widzów, a po godz.19:00 liczba ta osiągnęła 89.284. Reach wyniósł 274.409. Studio było pokazywane równolegle na
fanpage’u Eleven Sports na Facebooku, gdzie obejrzało je 351.392 widzów (unikatowi odbiorcy). Spotkanie z udziałem takich gwiazd, jak Leo Messi czy Karim Benzema, zakończyło się bezbramkowym remisem.
Mecz El Clásico był transmitowany także na antenie
CANAL+. W tym przypadku mecz obejrzało średnio 271 tys. widzów, a studio przed meczem 20 tys. widzów.
El Clásico w Eleven Sports 1 (dane Nielsen Audience Measurement):
Mecz (środa, 18 grudnia, godz. 19:55)
AMR:
407.087 (Total Individuals)
Reach: 714.342
Share: 2,80%
Studio w przerwie meczu (środa, 18 grudnia, godz. 20:50)
AMR:
257.310 (Total Individuals)
Reach: 313.236
Share: 1,71%
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.