Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Telezakupowy
BUM, wspólne przedsięwzięcie firmy
Rostelekom i koreańskiej
GS Home Shopping, wystartował 1 sierpnia 2016 roku. Początkowo był dostępny dla abonentów sieci kablowej
Rostelekom w Moskwie i Petersburgu, a później także w innych kablówkach i na platformie satelitarnej
Trikolor TV.
Rostelekom posiada 60% akcji w sklepie telewizyjnym, a
GS Shop jest właścicielem 40%, przy czym udział w akcjach wygląda inaczej i zgodnie z rosyjskim ustawodawstwem o mediach wynosi 80/20.
Wiadomo, że inicjatywa zamknięcia projektu była podjęta przez stronę południowokoreańską, choć sam projekt był pomyślny w planie finansowym. Niektórzy eksperci powiązali taką decyzję z niedawnym skandalem o łapówce menedżerowi operatora satelitarnego
Trikolor TV.
Według obsługi prasowej
Rostelekom, operator postanowił opuścić branżę telesprzedaży, uznając ją za nieukształtowaną.
BUM TV wciąż nadaje, ale tylko programy powtórkowe. W normalnym trybie działają telefony i strona internetowa. Według niektórych źródeł, jeden z głównych graczy na rynku operatorów zainteresował się zakupem projektu, więc scenariusz zamknięcia kanału nie jest ostatecznie przesądzony i może będzie rozwijany przez inną firmę.
Parametry techniczne w Trikolor TV:
Eutelsat 36C (36°E)
tp. 21 (12,111 GHz, pol. L, SR: 27500, FEC: 3/4; DVB-S2/8PSK)
Kodowanie: DRE-Crypt
Parametry techniczne przekazu FTA:
ABS-2A (74,7°E)
tp. – (10,985 GHz, pol. H, SR: 35007, FEC: 3/4; DVB-S2/8PSK)
Kodowanie: brak (FTA)
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.