Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
W konsekwencji ogólna liczba abonentów, która wynosi 7,417 mln wzrosła o 50 tys. Sukcesem za to okazała się opcja Sky+, której liczba użytkowników wzrosła aż o 20 proc. i w trzecim kwartale wyniosła 474 tys. 77 tys. domostw właśnie w tym okresie zdecydowało się na skorzystanie z oferty.
Zyski operacyjne Sky wyniosły 190 mln funtów (po odliczeniu podatku 122 mln funtów). Operator zanotował także wzrost przychodów reklamowych, które osiągnęły 72 mln funtów. Sky od pewnego czasu stara się przeprowadzać liczne kampanie promocyjne. Niedawno uruchomiony został pakiet niekodowanych kanałów satelitarnych, Freesat from Sky. Nadawca liczy, że w przyszłości podobne działania zablokują odejście kolejnych abonentów i stanowić będą idealną promocję dla nowych osób zainteresowanych ofertą.
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.