Zaslav powiedział, że Discovery zaczęło się już zwracać w stronę cyfrowych produktów, takich jak aplikacja Discovery GO. Dodał jednak, że Discovery może chcieć poszukiwać partnera, który umożliwi mu dalszy rozwój.- Działamy w tym kierunku, ale uważamy, że oferta wszystkich naszych treści za 6-8 dol. wyglądałaby zupełnie inaczej dla konsumentów na całym świecie, którzy kochają i znają nasze marki - powiedział David Zaslav podczas konferencji Television Critics Association. - Konsumenci będą mieli około ośmiu opcji usług streamingowych wycenionych na 10-15 dol. miesięcznie i specjalizujących się w serialach i filmach. Discovery wyróżniałoby się mocną ofertą treści dokumentalnych i niższą ceną abonamentu - dodał.
- Chcemy kierować się bezpośrednio do konsumenta, sami lub z innymi w kraju i na całym świecie - powiedział. - Jeśli jedna z firm FANG (Facebook, Amazon, Netflix i Google - przyp. red.) powiedziałaby „Chcę być w biznesie z globalną firmą, gdzie mogę zrobić szeroką ofertę na całym świecie, w każdym języku. Z kim mógłbym porozmawiać?” To byłoby Discovery lub Disney.
Odbiornik Vu+ UNO 4K SE S2X FBC Multistream
Vu+ UNO 4K SE - najnowsza wersja tunera 4K od...
1 230 zł Więcej...Antena Olympia BX 1000+LTE Combo V/H
Nowoczesna antena szerokopasmowa BX 1000+ Olympia Combo. Zaprojektowana do w...
120 zł Więcej...Odbiornik Octagon SF8008 Supreme Twin UHD 4K 2xDVB-S2X
Octagon SF8008 Supreme Twin UHD 4K 2xDVB-S2X - odbiornik UHD...
569 zł Więcej...