Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
W marcu serwis
player miał
4 mln realnych użytkowników w ujęciu łącznym dla trzech platform – strony player.pl, witryny vod.pl/playerpl-promocja oraz aplikacji mobilnej player. Dzięki temu zajął pierwsze miejsce wśród serwisów OTT w Polsce (grupa wszyscy internauci).
Poszczególne platformy playera są także liderami w swoich kategoriach. Stronę player.pl odwiedza regularnie
3,5 mln użytkowników, którzy spędzają tam średnio
ponad 5 godzin i 23 minuty. To sprawia, że player.pl jest także najbardziej angażującym serwisem OTT w Polsce. Natomiast aplikacja mobilna serwisu przyciągnęła prawie
1 mln realnych użytkowników, tym samym wygrywając z konkurencją.
Ponadto player.pl jest najchętniej wybieranym legalnym portalem wśród pokolenia milenialsów. W marcu stronę www odwiedziło prawie
1,6 mln realnych użytkowników w wieku 15-34 lata, spędzając na witrynie średnio
ponad 6 i pół godziny.
Zależy nam na tym, aby użytkownicy mieli dostęp do najciekawszych treści telewizyjnych w każdym miejscu, czasie i na dowolnym ekranie. Rynek serwisów OTT rozwija się bardzo dynamicznie. Stale inwestujemy w ofertę oraz rozwiązania technologiczne serwisu player. Wyniki pokazują, że widzowie to doceniają
– mówi Maciej Maciejowski, dyrektor pionu dystrybucji treści i rozwoju biznesu / członek zarządu TVN S.A.
Dane
Gemius/PBI potwierdzają, że użytkownicy polskiego Internetu coraz chętniej wybierają legalne serwisy OTT, a największą popularnością cieszą się platformy związane z nadawcami telewizyjnymi.
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.