Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Sky Digital przygotował nowy pakiet startowy, który dziś kosztuje 39,99 funtów. Dodatkowym bodźcem w walce ze spadającym zainteresowaniem platformą jest zdecydowane umocnienie sieci dystrybucyjnej. Teraz umowy abonenckie będzie można podpisać w specjalnych punktach zorganizowanych w hipermarketach Tesco i sieci sklepów Argos i Woolworths.
Do tej pory analitycy uważali, że Freeview stanowi główną przyczynę mniejszego zainteresowania satelitarną platformą. Nowa propozycja bezpłatnego satelitarnego pakietu w cenach porównywalnych do oferowanego przez DVB-T Freeview z pewnością pozwoli sprawdzić wiarygodność powyższej tezy.
Nowa strategia brytyjskiej platformy ma na celu wyjście naprzeciw oczekiwaniom abonentów. Pojawią się znaczne ułatwienia w podpisaniu umowy abonenckiej, bardziej przejrzysta obsługa z wyczerpującą informacją (w tym za pośrednictwem witryny internetowej pakietu). Zredukowana została liczba instalatorów, ale jakość przezeń oferowanych usług ma być wyższa a koszty ponoszone przez abonentów w przypadku konserwacji będą znacznie mniejsze. Do tego wkrótce możliwa będzie większa swoboda w obrębie wyboru tego, co klienci chcą oglądać w wykupywanych przez siebie pakietach.
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.