Badanie pokazuje, że Wielka Brytania (zwłaszcza Londyn), umocniła swoją pozycję światowego centrum medialnego, teraz także jako lider OTT w Europie, z 215 usługami VOD - blisko 40 proc. jest kierowanych za granicę. Amazon Instant Video i część grupy Sony oferują ponad 30 brytyjskich usług OTT VOD, które docierają do Europy kontynentalnej za pośrednictwem jednej licencjonowanej platformy. Podobnie Discovery Communications Europe, Modern Times Group, Walt Disney Company i Playboy TV, które mają ponad 10 usług OTT kierowanych do różnych krajów UE, ale pochodzących z jednej platformy w Wielkiej Brytanii.- Badania podkreślają fakt, że rosnąca liczba użytkowników w Europie, korzystających z wielu urządzeń, ekranów i usług, chce większej ilości treści VOD, a także nowych sposobów dostępu do nich - oraz że branża dobrze reaguje na te żądania - powiedział Ian Brotherston, dyrektor generalny TVT Media. - Jest również bardzo jasne, że OTT jest motorem wzrostu VOD, ale jego rozwój jest nadal ściśle związany z dostępnością do szybkich łączy internetowych i infrastrukturą pionierskich rynków internetowych - co odzwierciedla fakt, że Wielka Brytania i Holandia udowodniły, że są ekspertami w przyciąganiu dostawców usług OTT.
Odbiornik DVB-T/T2/C Opticum AX LION NS H.265 HEVC
Najnowszy hybrydowy odbiornik DVB-T/T2/C z HEVC/H.265 marki Opticum firmy AX...
109 zł Więcej...Kabel HDMI 2.1 8K UHD 3,0m
Najnowszy kabel HDMI o długości 3,0m w wersji v2.1 dla...
65 zł Więcej...SAT Kurier - 3-4/2023 wersja elektroniczna
Elektroniczna wersja SAT Kuriera 3-4/2023
12 zł Więcej...