- Stworzenie marki To Wideo podyktowane jest obserwacją najnowszych trendów w zakresie konsumpcji treści w Internecie. Spójna komunikacja wizualna dla wszystkich produkcji wideo, powstających w ramach Grupy ZPR Media, ułatwi identyfikację i dotarcie do właściwego odbiorcy. Na rynku zamierzamy wyróżniać się wysoką jakością kontentu. Korzystając z wiedzy i technologii, którą dysponujemy, będziemy oferować w internecie materiały wyprodukowane w jakości telewizyjnej
- mówi Ewa Latkowska, dyrektor operacyjny w Pionie telewizyjnym Grupy ZPR Media i pomysłodawczyni projektu To Wideo.
Miernik SatLink WS-6933 dla DVB-S/S2
Miernik, do pomiarów cyfrowych sygnałów satelitarnych DVB-S z pomiarem PWR,...
239 zł Więcej...Odbiornik Octagon SF8008 Supreme Combo UHD 4K 1xDVB-S2X 1xDVB-T2/C
Octagon SF8008 Supreme Combo UHD 4K DVB-S2X, DVB-T2 - odbiornik...
539 zł Więcej...