Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Emmanuel Florent, szef TPS powiedział, że liczba abonentów drugiej platformy cyfrowej we Francji wynosiła 1,56 mln do 30 lipca obecnego roku. W ciągu roku francuski pakiet zyskał 100 tys. nowych klientów. Część z nich przystąpiła do platformy dzięki możliwości wykupienia abonamentu w TPS-L, który zapewnia odbiór programów cyfrowych z wykorzystaniem internetowego łącza szerokopasmowego.
TPS nie może narzekać na złą passę swojego serwisu przez ADSL. W nieco odmiennej sytuacji jest konkurencyjny Canal Satellite, który posiada mniej abonentów niż TPS-L. Jeszcze do końca roku TPS zamierza wprowadzić usługę do 4 dużych miast: Toulouse, Grenoble, St Ettienne i Strasbourga. Oznacza to, że usługa będzie dostępna dla 4,5 mln potencjalnych odbiorców. Zaletą serwisu jest możliwość korzystania z kanałów platformy cyfrowej, bez konieczności kupowania anteny satelitarnej.
Najtańszy pakiet we francuskiej platformie można zakupić już za 11 euro miesięcznie (+ 8 euro opłaty za wypożyczenie sprzętu). Obecnie trwa masowa akcja wyprowania TPS Star jako kanału premium, który w przyszłości ma stać się bezpośrednią konkurencją dla Canal+. Wkrótce program trafi do cyfrowej telewizji naziemnej oraz licznych sieci kablowych, co umożliwi zdobycie dodatkowych abonentów. Po długich niepewnościach wobec formy emisji brytyjskiej Premier League zdecydowano, że transmisje będzie można oglądać po wykupieniu specjalnej opcji za 6 euro miesięcznie.
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.