Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Mitsubishi Outlander PHEV
Ciekawa opcja od Mitsubishi (ble ble napisz co sie tam dowiedziałeś) 203 KM (sa dwa silniki elektryczne po 60 KM i benzyna 121 KM).
Mitsubishi Outlander PHEV ma trzy tryby jazdy:
1. Pure EV - tryb w 100% elektryczny - (Twin Motor 4WD EV):
- Zarówno silnik przedni, jak i tylny napędzają samochód, korzystając wyłącznie z energii zgromadzonej w akumulatorze.
- Prędkość maksymalna wynosi w tym przypadku 120 km/h (tam, gdzie dozwolone), a
zasięg to 55 kilometrów, dzięki czemu Outlander PHEV może być eksploatowany na co dzień przy możliwie jak najmniejszym negatywnym wpływie na środowisko (emisja CO
2 poniżej 49 g/km – wg standardów UE).
2. Series Hybrid - hybrydowy szeregowy - (Twin Motor 4WD EV przy wsparciu generatora zasilanego silnikiem benzynowym):
- Gdy poziom naładowania akumulatora spada poniżej ustalonej granicy lub gdy zachodzi potrzeba nagłego przyspieszenia, dwa silniki elektryczne czerpią moc z akumulatora oraz z generatora.
- W tej konfiguracji generator pomaga:
1) ładować akumulator
2) wspomaga silniki elektryczne.
- Silnik benzynowy nie jest aktywny.
3. Parallel Hybrid - hybrydowy równoległy - (silnik benzynowy wspierany systemem Twin Motor 4WD):
- Silnik benzynowy napędza przednie koła poprzez układ kół zębatych,
- Dwa silniki elektryczne zapewniają wsparcie, napędzając przednie i tylne koła,
- Generator wytwarzający dodatkowy moment obrotowy, dzięki któremu silnik osiąga maksymalną wydajność; pozwala to również zaoszczędzić energię zgromadzoną w akumulatorze.
Przyspieszenie: od 0 km/h do 100 km/h w 11 s
Prędkość maks.: 170 km/h
Bateria/ zasięg: 12 kWh – 55 km (w trybie 100% elektrycznym)
Moc silników: 203 KM
Cena:
228 000 zł
Wersje samochodów elektrycznych na 2017 rok:
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.