Nowe, jednolite logo National Geographic pojawi się na wszystkich platformach medialnych spółki. „Sięgamy dalej”, czyli nowe, globalne hasło marki odzwierciedla jej dążenie, aby zgłębiać nowe tematy, poszukiwać, podejmować ryzyko, przesuwać granice, nie ustawać w działaniach i wytyczać szlaki we wszystkich dziedzinach naszej działalności. Tak jak wcześniej robili to pierwsi odkrywcy Towarzystwa National Geographic. (Nasz manifest zatytułowany „Sięgamy dalej” został zamieszczony na ostatniej stronie komunikatu prasowego).Rok temu połączyliśmy wszystkie nasze platformy oferujące treści, aby zapewnić naszej marce dotarcie do ogromnej, liczącej 730 milionów miesięcznie, rzeszy ludzi – wyjaśnia Declan Moore, prezes spółki National Geographic Partners. - W tej chwili tworzymy na nowo spółkę na miarę XXI wieku, a działania rebrandingowe – najszerzej zakrojone w całej naszej historii i będące prawdopodobnie największą tego typu inicjatywą realizowaną przez koncern medialny – wprowadzają w życie jednolitą wizję, aby podkreślić w oczach konsumentów i na rynku siłę marki National Geographic, jej pozycjonowanie oraz niezwykłe walory wizualne naszych treści dostępnych na wszystkich platformach.
W ramach działań rebrandingowych z nazwy zniknie słowo „Channel”, które było stałym elementem prowadzonej w 45 językach komunikacji antenowej i pozaantenowej adresowanej do ponad 440 milionów gospodarstw domowych z 171 krajów świata. Rebranding zbiegnie się w czasie z międzynarodową premierą fabularyzowanej serii dokumentalnej „MARS”, która opowiada o losach ekspedycji mającej za zadanie założenie pierwszej ludzkiej kolonii na Czerwonej Planecie. Seria, której producentami wykonawczymi są Brian Grazer i Ron Howard, globalnie zadebiutuje na antenie National Geographic w niedzielę 13 listopada o godz. 21.30 (zaś w Stanach Zjednoczonych premiera została zaplanowana na 14 listopada br.). W ramach pierwszego etapu rebrandingu marki zostaną przeprojektowane wszystkie elementy tożsamości wizualnej kanału National Geographic.Hasło „Sięgamy dalej” sprawi, że marka National Geographic będzie lepiej zapamiętywana przez konsumentów, którzy czytają magazyn National Gegopraphic, oglądają nasze kanały tematyczne lub znają działalność Towarzystwa - podkreśla Gary E. Knell, prezes i dyrektor generalny Towarzystwa National Geographic. - Korzystając ze wsparcia odkrywców, poszukiwaczy przygód, naukowców, propagatorów nauki, fotografów i innych osób chcemy stworzyć światową społeczność ludzi pragnących nieustannie się uczyć. Chyba żadne inne słowo nie oddaje tak trafnie naszej misji jak „Sięgamy dalej.
W ramach kampanii rebrandingowej na antenie kanału telewizyjnego pojawią się nowe elementy graficzne, włącznie z nową tożsamością wizualną marki, animacjami oraz spotami reklamującymi „twarze” stacji. Znajdą się wśród nich takie postaci jak m.in. Jason Silva (Pułapki umysłu), Neil deGrasse Tyson (Kosmos) i Richard Bacon (Explorer) oraz współpracujący z nią odkrywcy oraz fotografowie. Stacja przygotowała także nowy motyw muzyczny marki oraz spot z okazji rebrandingu.Rebranding wyznacza przełomowy etap realizacji naszej nowej wizji dla stacji National Geographic - podkreśla Courteney Monroe, prezes National Geographic Global Television Networks. - ”Sięgamy dalej”, czyli nowe hasło będące manifestem marki, jest spójne z naszą strategią programową opartą na najwyższej jakości treściach, unikalnej ofercie oraz kreatywności. Nowa szata wizualna jest nowoczesna, bardzo filmowa i doskonale wpisuje się w obietnicę marki National Geographic.
Mini PC Homatics BOX R 4K + Tuner DVB-T2 na USB
Homatics BOX R z adapterem DVB-T2 na USB-C to dobry...
409 zł Więcej...SAT Kurier - 1-2/2023 wersja elektroniczna
Elektroniczna wersja SAT Kuriera 1-2/2023
12 zł Więcej...Mini PC Homatics BOX Q
Homatics BOX Q to najpotężniejszy odtwarzacz multimedialny 4K na rynku...
319 zł Więcej...