Kampania ZTE prowadzona będzie przez 3 miesiące przy wykorzystaniu mediów szeroko zasięgowych uwzględniając przy tym nośniki outdoorowe, działania na platformie digital i w social media.– Jestem absolutną fanką technologii a szczególnie funkcjonalności, które w szybki i bezpieczny sposób ułatwiają kontakt z rodziną, przyjaciółmi a także otoczeniem biznesowym. Od pierwszej chwili polubiłam ten smartfon, ponieważ przede wszystkim jest bardzo ładny i funkcjonalny, na przykład dzięki wbudowaniu przedniej lampy LED mogę zrobić idealne selfie nawet gdy na dworze jest ciemno, ponuro czy pada deszcz. Wg mnie na szczególną uwagę zasługuje czytnik linii papilarnych, pozwalający błyskawicznie odblokować telefon a także zaszyfrować i ukryć wybrane pliki, wiadomości albo prywatne zdjęcia. Świetna jest też funkcja przypisania dowolnej aplikacji do konkretnego palca. To jest właśnie papilarna rewolucja – powiedziała Omenaa Mensah, ambasadorka ZTE Blade V7 Lite
Odbiornik Vu+ UNO 4K SE S2X FBC Multistream
Vu+ UNO 4K SE - najnowsza wersja tunera 4K od...
1 230 zł Więcej...Miernik Satlink ST-6986 DVB-T/T2/C DVB-S/S2 z podglądem i testerem optycznym
Miernik Satlink ST-6986 do pomiarów cyfrowych sygnałów satelitarnych DVB-S/S2, naziemnych...
1 630 zł Więcej...