reklama
reklama
SAT Kurier logowanie X
  • Zaloguj
ODBLOKUJ-REKLAMY.jpg

Rośnie słuchalność RMF FM

dodano: 2015-03-12 14:21 | aktualizacja: 2015-03-12 17:31
autor: Łukasz Knapik | źródło: Grupa Bauer Media

RMF FM 25 lat Jak informuje nadawca, według najnowszej fali badań Instytutu Millward Brown udział w czasie słuchania RMF FM (Grupa Bauer Media) dynamicznie wzrasta. W kolejnych falach stacja wyraźnie zyskuje, a jej wynik jest znacznie wyższy niż w analogicznej fali sprzed roku, podczas gdy wyniki pozostałych stacji ogólnopolskich pogorszyły się.



Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Obecnie udział w czasie słuchania RMF FM wynosi 25,8 proc. - to więcej niż wynosi łączny wynik dwóch kolejnych stacji radiowych w rankingu słuchalności.
 
Ewolucja udziału w czasie słuchania stacji ogólnopolskich (ogół badanych)
  12.2013-02.2014 10.2014-12.2014 11.2014-01.2015 12.2014-02.2015
RMF FM 22,1 proc. 24,1 proc. 24,5 proc. 25,8 proc.
Radio Zet 16,1 proc. 14,4 proc. 13,8 proc. 13,8 proc.
Program 1 Polskiego Radia 10,2 proc. 10,7 proc. 9,9 proc. 8,9 proc.
Program 3 Polskiego Radia 7,4 proc. 6,7 proc. 7,2 proc. 7,0 proc.
Źródło: Radio Track Millward Brown; 12.2013-02.2014, 10.2014-12.2014, 11.2014-01.2015, 12.2014-02.2015; TG: ogół badanych; wskaźnik słuchalności: udział w czasie słuchania; próba (odpowiednio): 21045, 21079, 20943, 20917

Jak wynika z badań Instytutu Millward Brown RMF FM zajmuje pozycję lidera słuchalności w komercyjnej grupie słuchaczy radia, którą stanowią osoby w wieku 16-49 lat, zdecydowanie wyprzedzając konkurencyjne stacje radiowe.

Udział w czasie słuchania RMF FM wśród osób w wieku 16-49 lat jest ponad dwukrotnie wyższy, niż wynosi wynik następnej stacji ogólnopolskiej w rankingu w tej grupie docelowej (dane za Grupą Bauer Media).
 
Ewolucja udziału w czasie słuchania stacji ogólnopolskich
Grupa komercyjne (16-49 lat)
  12.2013-02.2014 10.2014-12.2014 11.2014-01.2015 12.2014-02.2015
RMF FM 24,5 proc. 28,1 proc. 28,1 proc. 29,2 proc.
Radio Zet 17,2 proc. 15,4 proc. 14,3 proc. 14,2 proc.
Program 3 Polskiego Radia 7,3 proc. 6,4 proc. 6,8 proc. 6,4 proc.
Program 1 Polskiego Radia 4,0 proc. 3,3 proc. 3,0 proc. 3,2 proc.
Źródło: Radio Track Millward Brown; 12.2013-02.2014, 10.2014-12.2014, 11.2014-01.2015, 12.2014-02.2015; TG: osoby w wieku 16-49 lat; wskaźnik słuchalności: udział w czasie słuchania; próba (odpowiednio): 12682, 12129, 12382, 12467

 


Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.




Więcej z kategorii Radio


reklama
reklama
reklama
HOLLEX.PL - Twój sklep internetowy

Google TV Next 4K Stick HDMI

Google TV Next 4K Stick HDMI to ciekawy i wydajny...

339 zł Więcej...

Miernik SatLink WS-6933 dla DVB-S/S2

Miernik, do pomiarów cyfrowych sygnałów satelitarnych DVB-S z pomiarem PWR,...

239 zł Więcej...

SAT Kurier - 9-10/2022 wersja elektroniczna

Elektroniczna wersja SAT Kuriera 9-10/2022

12 zł Więcej...