dodano: 2015-03-12 14:21 | aktualizacja:
2015-03-12 17:31
autor: Łukasz Knapik |
źródło: Grupa Bauer Media
Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Obecnie udział w czasie słuchania RMF FM wynosi 25,8 proc. - to więcej niż wynosi łączny wynik dwóch kolejnych stacji radiowych w rankingu słuchalności.
Ewolucja udziału w czasie słuchania stacji ogólnopolskich (ogół badanych) |
|
12.2013-02.2014 |
10.2014-12.2014 |
11.2014-01.2015 |
12.2014-02.2015 |
RMF FM |
22,1 proc. |
24,1 proc. |
24,5 proc. |
25,8 proc. |
Radio Zet |
16,1 proc. |
14,4 proc. |
13,8 proc. |
13,8 proc. |
Program 1 Polskiego Radia |
10,2 proc. |
10,7 proc. |
9,9 proc. |
8,9 proc. |
Program 3 Polskiego Radia |
7,4 proc. |
6,7 proc. |
7,2 proc. |
7,0 proc. |
Źródło: Radio Track Millward Brown; 12.2013-02.2014, 10.2014-12.2014, 11.2014-01.2015, 12.2014-02.2015; TG: ogół badanych; wskaźnik słuchalności: udział w czasie słuchania; próba (odpowiednio): 21045, 21079, 20943, 20917 |
Jak wynika z badań Instytutu Millward Brown RMF FM zajmuje pozycję lidera słuchalności w komercyjnej grupie słuchaczy radia, którą stanowią osoby w wieku 16-49 lat, zdecydowanie wyprzedzając konkurencyjne stacje radiowe.
Udział w czasie słuchania RMF FM wśród osób w wieku 16-49 lat jest ponad dwukrotnie wyższy, niż wynosi wynik następnej stacji ogólnopolskiej w rankingu w tej grupie docelowej (dane za Grupą Bauer Media).
Ewolucja udziału w czasie słuchania stacji ogólnopolskich
Grupa komercyjne (16-49 lat) |
|
12.2013-02.2014 |
10.2014-12.2014 |
11.2014-01.2015 |
12.2014-02.2015 |
RMF FM |
24,5 proc. |
28,1 proc. |
28,1 proc. |
29,2 proc. |
Radio Zet |
17,2 proc. |
15,4 proc. |
14,3 proc. |
14,2 proc. |
Program 3 Polskiego Radia |
7,3 proc. |
6,4 proc. |
6,8 proc. |
6,4 proc. |
Program 1 Polskiego Radia |
4,0 proc. |
3,3 proc. |
3,0 proc. |
3,2 proc. |
Źródło: Radio Track Millward Brown; 12.2013-02.2014, 10.2014-12.2014, 11.2014-01.2015, 12.2014-02.2015; TG: osoby w wieku 16-49 lat; wskaźnik słuchalności: udział w czasie słuchania; próba (odpowiednio): 12682, 12129, 12382, 12467 |
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.