reklama
reklama
SAT Kurier logowanie X
  • Zaloguj
ODBLOKUJ-REKLAMY.jpg

Fundacja Radia Zet z kampanią [wideo]

dodano: 2015-03-12 14:48 | aktualizacja: 2015-03-12 17:32
autor: Łukasz Knapik | źródło: Eurozet

Fundacja Radia Zet Radio Zet „1 proc. ratuje serce” to hasło tegorocznej kampanii społecznej promującej akcję 1 proc. Fundacji Radia Zet. Reklamy będzie można zobaczyć w głównych serwisach internetowych (m.in. Onet, Wirtualna Polska i YouTube) oraz kinach. Trwa również kampania na antenach stacji Grupy Eurozet.



Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
W 30 i 60-sekundowych spotach, stworzonych charytatywnie przez agencję Change, wykorzystano zdjęcia z autentycznej operacji na otwartym sercu dziecka, która odbyła się w Uniwersyteckim Szpitalu Dziecięcym w Krakowie. Zabieg przeprowadził zespół lekarzy pod kierownictwem prof. dr hab. Janusza Skalskiego i doc. Tomasza Mroczka. Operacja odbyła się w najnowocześniejszej, pierwszej w Europie tzw. pediatrycznej sali hybrydowej, której wyposażenie wartości 5 mln zł ufundowała Fundacja Radia Zet. Całość kwoty pochodziła z darowizn z 1 proc. podatku.

Spot promujący akcję Fundacji Radia Zet:



Fundacja Radia Zet wspiera polskie kliniki kardiologii i kardiochirurgii dziecięcej, kupując nowoczesny sprzęt m.in.: kardiomonitory, echokardiografy, czy respiratory. Finansuje też zagraniczne operacje dzieci ze skomplikowanymi wadami serca, które w Polsce na zabieg musiałyby czekać na zabieg zbyt długo. Do 2014 roku na ratowanie dzieci z wadami serca przeznaczyła ponad 12 milionów zł. Swoją działalność finansuje przede wszystkim ze środków pochodzących z 1 procenta podatku dochodowego.

Kampania „1 proc. ratuje serce” objęła również anteny Radia Zet, Radia Zet Chilli oraz Radia Zet Gold. Do przekazania 1% podatku zachęcają znani prowadzący stacji: Beata Pawlikowska, Szymon Majewski, Gabi Andrychowicz oraz Jerzy Piasny. Na stronach internetowych Radia Zet i Fundacji Radia Zet można skorzystać z bezpłatnego programu do rozliczeń deklaracji PIT.

Kampania „1 proc. ratuje serce” została zaplanowana przez Dział Promocji Radia Zet. Koncepcję kreatywną przygotowała i zrealizowała agencja Change. Za produkcję odpowiadało studio filmowe „Garaż”, a postprodukcją zajęło się studio Xantus.

Powierzchnię reklamową w Internecie oraz czas antenowy na kampanię Fundacja Radia Zet otrzymała w formie darowizny od Grupy Eurozet.


Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.




Więcej z kategorii Radio


reklama
reklama
reklama
HOLLEX.PL - Twój sklep internetowy

Odbiornik Vu+ DUO 4K SE S2X FBC

Vu+ DUO 4K SE - najnowszy odbiornik Ultra HD 4K...

1 690 zł Więcej...

SAT Kurier - 5-6/2022 wersja elektroniczna

Elektroniczna wersja SAT Kuriera 5-6/2022

12 zł Więcej...

Odbiornik AB CryptoBox 752HD Combo

Odbiornik HD Combo DVB-S2X, DVB-T2, DVB-C z kieszenią na moduły...

349 zł Więcej...