reklama
SAT Kurier logowanie X
  • Zaloguj

Wadim Rabinowicz kupił muzyczną stację O-TV

2020-08-01: 10 mln hrywien – tyle wynosi zadłużenie najstarszej telewizji muzycznej na Ukrainie. I właśnie dlatego były deputowany Bloku Petra Poroszenko, Ołeksandr Bryhiniec, postanowił go sprzedać. I nie jest nawet zaskoczeniem, że nowym właścicielem okazał się deputowany Opozycyjnej Platformy – Za Życie.

Ukraina: Grupy medialne chcą ograniczyć emisję kanału Sonce

2020-07-15: Ukraiński kanał telewizyjny Sonce prosi stowarzyszenie Internetu InAU o wywarcie wpływu na grupy medialne próbujące ograniczyć jego transmisję. Rozrywkowa stacja, należąca do Solar Media, zareagowała na informacje dotyczące wymagań największych nadawców w kraju, aby wykluczyć kanały o darmowej transmisji satelitarnej (FTA) z pakietów płatnej telewizji.

Kto pierwszy zrezygnuje z kodowania?

2020-07-07: Podobno ukraińska grupa medialna Inter Media Group rozważa odejście od szyfrowania sygnału satelitarnego swoich głównych kanałów telewizyjnych. W tej sprawie konsultowała się ze swoim operatorem satelitarnym SES, informuje kanał telegramowy TV Post.

Ostankino ujawniło kwotę zadłużenia nadawcy Pierwyj

2020-06-14: Moskiewskie centrum telewizyjne Ostankino pierwszy raz podało kwotę zadłużenia publicznego kanału Pierwyj, informuje RBK, powołując się na raport z działalności finansowej i gospodarczej Ostankino w 2019 roku. Dokument został opublikowany na stronie federalnej agencji prasowej i komunikacji masowej Rospechat w dniu 9 czerwca 2020 r., a następnie usunięty. RBK ma kopię dokumentu.

Amazon - a nie Eutelsat - przejmie OneWeb?

2020-05-05: Jeff Bezos, szef Amazona, przygląda się operatorowi satelitarnemu OneWeb z siedzibą w Wielkiej Brytanii, która znajduje się w rozdziale 11 dotyczącym ochrony przed upadłością w USA. Prawnicy Amazona skontrolują aktywa OneWeb, by zastanowić się nad przejęciem projektu satelitów internetowych nim ten upadnie. Innymi potencjalnymi zainteresowanymi przejęciem OneWeb są firmy Eutelsat oraz SpaceX Elona Muska.

Virgin Media połączy się z O2?

2020-05-02: Brytyjskie media żyją gorącym tematem: Liberty Global Johna Malone'a prowadzi rozmowy, które mogą doprowadzić do połączenia brytyjskiego operatora multiplay Virgin Media (UK) należącego do Liberty z operatorem komórkowym O2 (UK), należącego do firmy Telefónica.

KE zatwierdziła fuzję Viasat i Canal Digital

2020-05-01: Komisja Europejska zatwierdziła połączenie płatnej telewizji satelitarnej i działalności usługowej telewizji szerokopasmowej NENT Group z działalnością satelitarnej telewizji płatnej Grupy Telenor. Pisaliśmy o tym w październiku 2019 r. Pod koniec kwietnia Telenor był chyba pewny zatwierdzenia, bo na satelicie Thor 6 (0,8°W) zaczęto dołączać system VideoGuard do kanałów kodowanych w Conax.

2 mln Rumunów udziałowcami platformy Digi

2020-04-28: Około 2 mln Rumunów pośrednio zostało inwestorami w firmie Digi Communications, operatorze telekomunikacyjnym oraz rumuńskiej platformy Digi TV. NN Pensii, największy fundusz II filaru w Rumunii, został udziałowcem Digi Communications, inwestując 86 mln lei (80 mln zł).

Rekordowa kwota wydatków RT

2020-04-23: W 2019 roku kanał RT (Russia Today) wydał 22,3 mld rubli czyli ok. 1,2 mld zł. Dane przekazał portal Open Media w nawiązaniu do raportu TV Novosti opublikowanego na stronie internetowej Ministerstwa Sprawiedliwości Federacji Rosyjskiej. Rzeczywiste wydatki kanału wzrosły o ponad 5% (1,5 mld rubli) w porównaniu z 2018 r..

Vivendi nabyło 10,6 proc. udziałów w Lagardère

2020-04-22: Vivendi, właściciel Grupy CANAL+, nabył 10,6 proc. udziałów we francuskiej grupie Lagardère. Nastąpiło to po niedawnej sprzedaży przez Vivendi 10 proc. udziałów w Universal Music Group, przy wartości przedsiębiorstwa wynoszącej 30 mld euro, do chińskiej korporacji Tencent Holdings.
Idź do strony
progress gif
reklama
reklama
reklama