Poprosiliśmy o komentarz Viaplay Polska odnośnie ewentualnego ograniczenia liczby jednoczesnych strumieni dla subskrybentów w Polsce, jednak na chwilę obecną nie ma nic do przekazania w tej sprawie.- Prowadzimy rozmowy z naszymi partnerami dystrybucyjnymi i wyciągamy wnioski zarówno z sukcesów, jak i wyzwań ostatnich lat - które produkty sprawdziły się i co możemy ulepszyć w naszej ofercie, aby zwiększyć rentowność.
Rozmowy te obejmą również kwestię tego, w jaki sposób możemy wspólnie rozwiązać problem współdzielenia kont, który stanowi poważne wyzwanie dla branży. Szacujemy, że około jedna trzecia subskrybentów premium udostępniła dane swojego konta w ramach subskrypcji Viaplay. To nie będzie trwać wiecznie.
Na niektórych rynkach wdrożyliśmy już środki ograniczające liczbę jednoczesnych strumieni dla transmisji na żywo, co przyniosło skutek i zachęciło nowych użytkowników do rejestrowania się i płacenia za oglądane treści. Latem planujemy wdrożyć szersze inicjatywy, których celem będzie skłonienie większej liczby osób do płacenia za oglądane treści.
Aktywnie współpracujemy również z naszymi kolegami z branży w celu zwalczania piractwa, ale potrzebne jest większe wsparcie ze strony polityków i władz, aby zapobiegać wszelkim formom nielegalnej dystrybucji treści i monitorować je
- mówi Jørgen Madsen Lindemann, prezes i dyrektor generalny Viaplay Group.
- W odniesieniu do planowanych zmian dotyczących liczby jednoczesnych transmisji wydarzeń sportowych dostępnych na platformie Viaplay, o dalszych szczegółach będziemy informować w nadchodzącym czasie - informuje satkurier.pl biuro prasowe Viaplay Polska.
Dodajmy, że Viaplay Group zamierza wycofać się z polskiego rynku latem 2025 roku, a największym udziałowcem Viaplay Group jest Grupa CANAL+.- Wprowadzamy także innowacje poprzez nowe produkty, m.in. zawiązując ekscytujące partnerstwo w zakresie telewizji linearnej z Talpa Network w Holandii, a także planujemy uruchomienie nowego kanału z wiadomościami sportowymi na większości naszych rynków, aby jeszcze bardziej wykorzystać naszą szeroką ofertę sportową. Ponadto tego lata wprowadzimy nowy pakiet streamingowy HVOD, z reklamami, aby zaoferować naszym subskrybentom elastyczne rozwiązania i jeszcze lepiej monetyzować nasze treści
- mówi Jørgen Madsen Lindemann.
Kabel HDMI 2.1 8K UHD 3,0m
Najnowszy kabel HDMI o długości 3,0m w wersji v2.1 dla...
65 zł Więcej...SAT Kurier - 11-12/2022 wersja elektroniczna
Elektroniczna wersja SAT Kuriera 11-12/2022
12 zł Więcej...Odbiornik AB CryptoBox 752HD Combo
Odbiornik HD Combo DVB-S2X, DVB-T2, DVB-C z kieszenią na moduły...
349 zł Więcej...