reklama
reklama
SAT Kurier logowanie X
  • Zaloguj
ODBLOKUJ-REKLAMY.jpg

SkyShowtime wprowadza plan z reklamami. Jaka cena?

dodano: 2024-04-22 10:25 | aktualizacja: 2024-04-22 11:36
autor: Anita Kaźmierska | źródło: SkyShowtime/satkurier.pl

SkyShowtime 23 kwietnia platforma streamingowa SkyShowtime wprowadzi plan subskrypcji z reklamami, obok planu już istniejącego - bez reklam. Wyłącznym przedstawicielem serwisu SkyShowtime w zakresie sprzedaży reklam będzie Paramount Advertising International. Od kiedy SkyShowtime zaoferuje plan z reklamami? Jaka będzie jego cena?

Kevin Costner w serialu „Yellowstone” / Paramount Network
Kevin Costner Yellowstone Paramount Network


Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.

SkyShowtime z reklamami od Paramount

SkyShowtime i Paramount Advertising International zawarli umowę na wyłączność, na mocy której Paramount zajmie się sprzedażą reklam w serwisie SkyShowtime na wszystkich rynkach, na których platforma jest dostępna, w tym w Polsce.

Plan subskrypcji z reklamami w SkyShowtime

Nowy plan subskrypcji Standard z reklamami będzie dostępny w SkyShowtime od 23 kwietnia. Tym samym SkyShowtime stanie się pierwszym dużym serwisem streamingowym, który jednocześnie uruchomi subskrypcję z reklamami na wszystkich swoich rynkach.

Z opcji Standard z reklamami będą mogli skorzystać użytkownicy na wszystkich ponad 20 rynkach, na których dostępny jest serwis SkyShowtime, tzn. w Albanii, Andorze, Bośni i Hercegowinie, Bułgarii, Chorwacji, Czarnogórze, Czechach, Danii, Finlandii, Hiszpanii, Niderlandach, Kosowie, Macedonii Północnej, Norwegii, Polsce, Portugalii, Rumunii, Serbii, Słowacji, Słowenii, Szwecji i na Węgrzech.

Wprowadzając subskrypcję Standard z reklamami, serwis SkyShowtime daje użytkownikom dwie opcje korzystania z oferty - z reklamami w cenie 19,99 zł miesięcznie i bez nich w cenie 24,99 zł miesięcznie (tak jak dotychczas, ale zmieni nazwę na Standard Plus). Subskrypcja Standard z reklamami ma zawierać średnio 4-5 minut reklam na godzinę.

Ze SkyShowtime można korzystać poprzez aplikację na urządzeniach z systemem Apple iOS i Android, tvOS, Android TV, Google Chromecast, LG TV i Samsung oraz bezpośrednio na stronie internetowej.
 

- Od samego początku w SkyShowtime zależało nam na dotrzymaniu postanowienia o dostarczaniu doskonałej rozrywki w atrakcyjnej cenie. Wprowadzenie subskrypcji z reklamami jest kolejnym krokiem w ewolucji naszej usługi - w czasach, gdy odbiorcy szukają większego wyboru i elastyczności. Cieszymy się, że jesteśmy pierwszym serwisem streamingowym, który oferuje konsumentom na wszystkich rynkach opcję z reklamami - mówi Monty Sarhan, CEO SkyShowtime.

- Nawiązanie współpracy z Paramount w ramach umowy na wyłączność, tuż przed uruchomieniem naszej nowej subskrypcji z reklamami, jest dla nas powodem prawdziwej satysfakcji. Oprócz zapewnienia naszym członkom wyboru, dodajemy nowe źródło przychodów na wszystkich naszych rynkach - mówi Hristina Georgieva, Chief Business Officer w SkyShowtime.

- Dzięki wykorzystaniu naszych bliskich relacji z niektórymi z wiodących światowych marketerów, wyjątkowej ofercie produktowej i innowacyjnej technologii, Paramount Advertising jest idealnym partnerem dla SkyShowtime. Zbudujemy wartość dla naszych partnerów, dostarczając reklamodawcom możliwość efektywnych zakupów przestrzeni reklamowej na globalnych franczyzach, serialach i filmach SkyShowtime wraz z szeroką gamą zasobów wideo jakości premium Paramount - mówi Lee Sears, prezes Paramount ds. sprzedaży reklam na rynkach międzynarodowych.

Co w ofercie SkyShowtime?

W obu subskrypcjach SkyShowtime dostępne są te same hity filmowe, nowe i produkowane na wyłączność seriale oraz lokalne produkcje oryginalne. Są wśród nich takie tytuły, jak: „A Gentleman in Moscow” (Dżentelmen w Moskwie), „Apples Never Fall” (Niedaleko pada jabłko), „Bargain”, „HALO” (S2), „Knuckles”, „Kos”, „Mayor of Kingstown” (Burmistrz Kingstown) (S3), „Mission Impossible: Dead Reckoning”, „Oppenheimer”, „Paw Patrol: The Movie” (Psi Patrol: Wielki film), „Star Trek: Discovery” (S1-5), „The Envoys” (Los Enviados) (S2), „The Family Stallone” (Rodzina Stallone) (S2), „The Tattooist of Auschwitz” (Tatuażysta z Auschwitz), „Trolls Band Together” (Trolle 3) oraz „Veronika”.

SkyShowtime to jedyny serwis, w którym dostępne jest wszystkie 5 sezonów serialu „Yellowstone” i jego spin-offy: „1883” oraz „1923”.


Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.




Więcej z kategorii Platformy streamingowe


reklama
reklama
reklama
HOLLEX.PL - Twój sklep internetowy

Odbiornik Octagon SF8008 Supreme Combo UHD 4K 1xDVB-S2X 1xDVB-T2/C

Octagon SF8008 Supreme Combo UHD 4K DVB-S2X, DVB-T2 - odbiornik...

539 zł Więcej...

SAT Kurier - 9-10/2022 wersja elektroniczna

Elektroniczna wersja SAT Kuriera 9-10/2022

12 zł Więcej...

SAT Kurier - 3-4/2023 wersja elektroniczna

Elektroniczna wersja SAT Kuriera 3-4/2023

12 zł Więcej...