reklama
reklama
SAT Kurier logowanie X
  • Zaloguj
ODBLOKUJ-REKLAMY.jpg

Viva Polska ponownie kanałem muzycznym

dodano: 2015-01-20 21:01 | aktualizacja: 2015-02-17 13:24
autor: Jacek Grzeszczak/Łukasz Knapik | źródło: TVN/satkurier.pl

Viva Polska Od 2 lutego br. kanał Viva Polska (Viacom International Media Networks, VIMN) wprowadził zmiany w swojej ramówce. Stacja codziennie od 2:00 do 6:00 nadaje pasmo „Viva Dance Mix”, natomiast między 6:00 i 18:00 emituje pasmo „Viva Dance”. Przypomnijmy, iż dotąd nadawca redukował muzyczne pasma, zwiększając za to ofertę programów rozrywkowych, reklamując to hasłem „Gramy programy. Proste!”. - Obecne działania to powrót do korzeni stacji bazujący na badaniach życia młodych ludzi i ukłon w stronę widzów poszukujących muzycznego, dancowego kontentu - czytamy w komunikacie.



Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
W tych godzinach widzowie mogą posłuchać najlepszych piosenek z gatunku EDM (electronic dance music) a na antenie królują przeboje takich gwiazd jak Martin Solveig, Alesso, Martin Garrix, Mike Candys, Avicii, Tewn Walls, Calvin Harris, ZHU, Tiesto, Armand Van Helden, Flo Rida, czy David Guetta.

Ponadto w soboty i niedziele można oglądać muzyczne pasma „Ty wybierasz” i „Club Chart”.

„Viva Dance” w kanale Viva Polska, foto: Viacom International Media Networks

„Club Chart” w kanale Viva Polska, foto: Viacom International Media Networks

Joanna Klepko „Cleo” i Dorota Rabczewska „Doda” w programie „Ty wybierasz”, foto: Viacom International Media Networks


Wprowadzając więcej muzyki stacja nie rezygnuje jednak ze sprawdzonych i lubianych przez widzów formatów, takich jak „Fear Factor”, „U Kardashianów”, „Królowe hardkoru” oraz polskich produkcji takich jak „Enjoy the view <3 Natalia” oraz „Puk Puk To My”.

- Viva Polska chce żyć rytmem życia swoich widzów - dlatego ważnym kanałem komunikacji stacji z młodymi odbiorcami są również media społecznościowe. Według styczniowego raportu instytutu Sotrender, fanpage Viva Polska pod względem liczby fanów zajmuje czwarte miejsce wśród kanałów  telewizyjnych, gromadząc ponad 962 tysiące osób. Rosnącą popularnością cieszą się również konta stacji na Twitterze i Instagramie, które obserwuje odpowiednio 45 i 8 tysięcy osób. Widzowie stacji chętnie odwiedzają również jej stronę internetową - czytamy w komunikacie.


Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.




Więcej z kategorii Polonica


reklama
reklama
reklama
HOLLEX.PL - Twój sklep internetowy

SAT Kurier - 1-2/2023 wersja elektroniczna

Elektroniczna wersja SAT Kuriera 1-2/2023

12 zł Więcej...

SAT Kurier - 11-12/2022 wersja elektroniczna

Elektroniczna wersja SAT Kuriera 11-12/2022

12 zł Więcej...

Kabel HDMI 2.0 4K Light 3,0m

Wysokiej klasy kabel połączeniowy HDMI Light z oświetleniem LED z...

35 zł Więcej...