dodano: 2014-11-19 13:37 | aktualizacja:
2014-11-19 14:32
autor: Anita Kaźmierska |
źródło: Reuters/satkurier.pl
Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Pierwszym materiałem wyświetlanym na olbrzymim ekranie jest pokaz cyfrowej sztuki Universal Everything. W przyszłym tygodniu na billboardzie pojawi się reklama
Google, które będzie pierwszym klientem Clear Channel Outdoor dla tej powierzchni. Billboard został zamówiony przez firmę Vornado Realty Trust, ale jego cena nie została ujawniona. -
Gdy chodzi o zrobienie wrażenia na Times Square, rozmiar ma znaczenie - powiedział David Grabert, rzecznik Clear Channel.
Według „New York Times”, stawka za wyświetlanie reklamy przez 4 tygodnie wynosi 2,5 mln dol. Nowy billboard znajduje się w samym sercu Times Square. Każdego dnia przechodzi tamtędy średnio 300.000 pieszych i przejeżdża 115.000 kierowców i pasażerów, podaje Times Square Alliance.
Jako ciekawostkę warto dodać, że ekran na Times Square zajmuje dopiero 11. miejsce wśród największych wyświetlaczy wideo na świecie. Wyżej w rankingu, bo na 6. miejscu, jest
wyświetlacz na Kraków Arena o wymiarach 510 na 10 m, jednak o znacznie gorszej rozdzielczości niż ten na Times Square - 2.168 x 168 pikseli.
Największy ekran na świecie znajduje się na
Suzhou Harmony Times Square w Chinach. Ma 500 m długości i 32 szerokości.
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.