reklama
reklama
SAT Kurier logowanie X
  • Zaloguj
ODBLOKUJ-REKLAMY.jpg

Viaplay: współdzielenie kont, plan z reklamami, nowy kanał TV

dodano: 2024-04-23 13:15 | aktualizacja: 2024-04-24 14:01
autor: Anita Kaźmierska | źródło: Viaplay Group/satkurier.pl

Viaplay Group Jørgen Madsen Lindemann, prezes i CEO Viaplay Group, mówi - w kontekście problemu współdzielenia kont - że latem platforma streamingowa Viaplay planuje wdrożyć inicjatywy, których celem będzie skłonienie większej liczby osób do płacenia za oglądane treści. Tego lata Viaplay ma też zaoferować plan z reklamami i uruchomić sportowy kanał informacyjny.

Viaplay


Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.

Viaplay pochyla się nad problemem współdzielenia kont

23 kwietnia, podczas ogłoszenia wyników za pierwszy kwartał 2024 roku, Jørgen Madsen Lindemann, prezes i dyrektor generalny Viaplay Group, odniósł się do problemu współdzielenia kont. Od samego początku subskrybenci Viaplay w Polsce mogą oglądać treści na 2 urządzeniach jednocześnie. Czy ulegnie to zmianie? Według szacunków Viaplay Group, około jedna trzecia subskrybentów Viaplay współdzieli swoje konta.
 

- Prowadzimy rozmowy z naszymi partnerami dystrybucyjnymi i wyciągamy wnioski zarówno z sukcesów, jak i wyzwań ostatnich lat - które produkty sprawdziły się i co możemy ulepszyć w naszej ofercie, aby zwiększyć rentowność.

Rozmowy te obejmą również kwestię tego, w jaki sposób możemy wspólnie rozwiązać problem współdzielenia kont, który stanowi poważne wyzwanie dla branży. Szacujemy, że około jedna trzecia subskrybentów premium udostępniła dane swojego konta w ramach subskrypcji Viaplay. To nie będzie trwać wiecznie.

Na niektórych rynkach wdrożyliśmy już środki ograniczające liczbę jednoczesnych strumieni dla transmisji na żywo, co przyniosło skutek i zachęciło nowych użytkowników do rejestrowania się i płacenia za oglądane treści. Latem planujemy wdrożyć szersze inicjatywy, których celem będzie skłonienie większej liczby osób do płacenia za oglądane treści.

Aktywnie współpracujemy również z naszymi kolegami z branży w celu zwalczania piractwa, ale potrzebne jest większe wsparcie ze strony polityków i władz, aby zapobiegać wszelkim formom nielegalnej dystrybucji treści i monitorować je

- mówi Jørgen Madsen Lindemann, prezes i dyrektor generalny Viaplay Group.

Poprosiliśmy o komentarz Viaplay Polska odnośnie ewentualnego ograniczenia liczby jednoczesnych strumieni dla subskrybentów w Polsce, jednak na chwilę obecną nie ma nic do przekazania w tej sprawie.
 

- W odniesieniu do planowanych zmian dotyczących liczby jednoczesnych transmisji wydarzeń sportowych dostępnych na platformie Viaplay, o dalszych szczegółach będziemy informować w nadchodzącym czasie - informuje satkurier.pl biuro prasowe Viaplay Polska.

Viaplay wprowadzi plan z reklamami i uruchomi sportowy kanał informacyjny

W kwietniu br. Viaplay Group wprowadziła na holenderskim rynku kanał Viaplay TV, we współpracy z Talpa Network. Z kolei latem planuje uruchomić „na większości swoich rynków” (a więc nie tylko w Danii, jak mogłoby się wydawać na podstawie wcześniejszych doniesień) sportowy kanał informacyjny - Viaplay Sport News.

To nie koniec nowości - latem Viaplay Group uruchomi ofertę HVOD - Hybrid Video On Demand, czyli można spodziewać się wprowadzenia tańszego planu z reklamami, jako alternatywy wobec oferowanego dziś planu bez reklam. Nie wiadomo jednak, czy będzie dotyczyło to także polskiego rynku. Podobnie, sportowy kanał informacyjny również może nie trafić do Polski.
 

- Wprowadzamy także innowacje poprzez nowe produkty, m.in. zawiązując ekscytujące partnerstwo w zakresie telewizji linearnej z Talpa Network w Holandii, a także planujemy uruchomienie nowego kanału z wiadomościami sportowymi na większości naszych rynków, aby jeszcze bardziej wykorzystać naszą szeroką ofertę sportową. Ponadto tego lata wprowadzimy nowy pakiet streamingowy HVOD, z reklamami, aby zaoferować naszym subskrybentom elastyczne rozwiązania i jeszcze lepiej monetyzować nasze treści

- mówi Jørgen Madsen Lindemann.

Dodajmy, że Viaplay Group zamierza wycofać się z polskiego rynku latem 2025 roku, a największym udziałowcem Viaplay Group jest Grupa CANAL+.


Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.




Więcej z kategorii Platformy streamingowe


reklama
reklama
reklama
HOLLEX.PL - Twój sklep internetowy

Antena Olympia BX 1000+LTE Combo V/H

Nowoczesna antena szerokopasmowa BX 1000+ Olympia Combo. Zaprojektowana do w...

120 zł Więcej...

Odbiornik DVB-T/T2/C Edision Nano T265+ HEVC (hotelowy)

Cyfrowy odbiornik DVB-T/T2/C z HEVC/H.265 marki EDISION dla Naziemnej Telewizji...

119 zł Więcej...

SAT Kurier - 3-4/2022 wersja elektroniczna

Elektroniczna wersja SAT Kuriera 3-4/2022

12 zł Więcej...