dodano: 2024-04-22 10:25 | aktualizacja:
2024-04-22 11:36
autor: Anita Kaźmierska |
źródło: SkyShowtime/satkurier.pl
Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
SkyShowtime z reklamami od Paramount
SkyShowtime i Paramount Advertising International zawarli umowę na wyłączność, na mocy której Paramount zajmie się sprzedażą reklam w serwisie SkyShowtime na wszystkich rynkach, na których platforma jest dostępna, w tym w Polsce.
Plan subskrypcji z reklamami w SkyShowtime
Nowy plan subskrypcji Standard z reklamami będzie dostępny w SkyShowtime
od 23 kwietnia. Tym samym SkyShowtime stanie się pierwszym dużym serwisem streamingowym, który jednocześnie uruchomi subskrypcję z reklamami na wszystkich swoich rynkach.
Z opcji Standard z reklamami będą mogli skorzystać użytkownicy na wszystkich ponad 20 rynkach, na których dostępny jest serwis SkyShowtime, tzn. w Albanii, Andorze, Bośni i Hercegowinie, Bułgarii, Chorwacji, Czarnogórze, Czechach, Danii, Finlandii, Hiszpanii, Niderlandach, Kosowie, Macedonii Północnej, Norwegii,
Polsce, Portugalii, Rumunii, Serbii, Słowacji, Słowenii, Szwecji i na Węgrzech.
Wprowadzając subskrypcję Standard z reklamami, serwis SkyShowtime daje użytkownikom dwie opcje korzystania z oferty - z reklamami w cenie
19,99 zł miesięcznie i bez nich w cenie
24,99 zł miesięcznie (tak jak dotychczas, ale zmieni nazwę na Standard Plus). Subskrypcja Standard z reklamami ma zawierać
średnio 4-5 minut reklam na godzinę.
Ze SkyShowtime można korzystać poprzez aplikację na urządzeniach z systemem Apple iOS i Android, tvOS, Android TV, Google Chromecast, LG TV i Samsung oraz bezpośrednio na stronie internetowej.
- Od samego początku w SkyShowtime zależało nam na dotrzymaniu postanowienia o dostarczaniu doskonałej rozrywki w atrakcyjnej cenie. Wprowadzenie subskrypcji z reklamami jest kolejnym krokiem w ewolucji naszej usługi - w czasach, gdy odbiorcy szukają większego wyboru i elastyczności. Cieszymy się, że jesteśmy pierwszym serwisem streamingowym, który oferuje konsumentom na wszystkich rynkach opcję z reklamami - mówi Monty Sarhan, CEO SkyShowtime.
- Nawiązanie współpracy z Paramount w ramach umowy na wyłączność, tuż przed uruchomieniem naszej nowej subskrypcji z reklamami, jest dla nas powodem prawdziwej satysfakcji. Oprócz zapewnienia naszym członkom wyboru, dodajemy nowe źródło przychodów na wszystkich naszych rynkach - mówi Hristina Georgieva, Chief Business Officer w SkyShowtime.
- Dzięki wykorzystaniu naszych bliskich relacji z niektórymi z wiodących światowych marketerów, wyjątkowej ofercie produktowej i innowacyjnej technologii, Paramount Advertising jest idealnym partnerem dla SkyShowtime. Zbudujemy wartość dla naszych partnerów, dostarczając reklamodawcom możliwość efektywnych zakupów przestrzeni reklamowej na globalnych franczyzach, serialach i filmach SkyShowtime wraz z szeroką gamą zasobów wideo jakości premium Paramount - mówi Lee Sears, prezes Paramount ds. sprzedaży reklam na rynkach międzynarodowych.
Co w ofercie SkyShowtime?
W obu subskrypcjach SkyShowtime dostępne są te same hity filmowe, nowe i produkowane na wyłączność seriale oraz lokalne produkcje oryginalne. Są wśród nich takie tytuły, jak:
„A Gentleman in Moscow” (Dżentelmen w Moskwie),
„Apples Never Fall” (Niedaleko pada jabłko),
„Bargain”, „HALO” (S2),
„Knuckles”, „Kos”, „Mayor of Kingstown” (Burmistrz Kingstown) (S3),
„Mission Impossible: Dead Reckoning”, „Oppenheimer”, „Paw Patrol: The Movie” (Psi Patrol: Wielki film),
„Star Trek: Discovery” (S1-5),
„The Envoys” (Los Enviados) (S2),
„The Family Stallone” (Rodzina Stallone) (S2),
„The Tattooist of Auschwitz” (Tatuażysta z Auschwitz),
„Trolls Band Together” (Trolle 3) oraz
„Veronika”.
SkyShowtime to jedyny serwis, w którym dostępne jest wszystkie 5 sezonów serialu
„Yellowstone” i jego spin-offy:
„1883” oraz
„1923”.
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.