dodano: 2003-07-17 00:04 | aktualizacja:
2003-07-17 00:23
autor: Piotr Witkowski |
źródło:
Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Od lipca do września Canal+ Cyfrowy Sp. z o.o. przeprowadza wspólną akcję promocyjną wraz z ze znanym producentem sprzęt audio-wizualnego, firmą Thomson. Akcja ta jest częścią strategii Cyfra+ polegającej na wiązaniu Cyfry+
z silnymi, sprawdzonymi i liczącymi się na rynku markami we wspólnych promocjach. Kampania została przygotowana przez agencję Euro RSCG New Europe.
Szczegóły wspólnej akcji z Thomsonem:
1. Thomson obniża cenę na 3 ekskluzywne produkty: telewizor 28’ DG 170G i 29’ DZ 210S/220S oraz zestaw złożony z amplitunera i DVD: DPL 570 HT i DVD DTH 211E.
2. Każdy, kto kupi przynajmniej jeden z tych produktów może skorzystać z promocyjnej oferty na zakup Cyfry+: aktywacja Cyfry+ za 49 zł, a przy wyborze najwyższego pakietu programowego (Platynowego) - 1 m-c abonamentu gratis.
Przygotowano także materiały POS: ogłoszenia do gazetek sieci RTV, plakaty do powieszenia w punktach RTV, naklejki na telewizory objęte promocja, wobblery, shelftalkery, broszury produktowe Cyfry+ z dodatkową okładką w formie kuponu dołączane do zakupionego sprzętu Thomsona.
Natomiast dla osób kupujących Cyfrę+ obowiązuje promocja lustrzana: każdy, kto zakupi Cyfrę+ w okresie letnim, otrzyma 200 zł rabatu na ww. produkty Thomsona. Akcję tę wspierają plakaty rozwieszone w punktach sprzedaży Cyfry+.
Grupą docelową akcji są osoby wymagające, poszukujące najlepszej jakości obrazu i dźwięku, mężczyźni i kobiety, w wieku 25-49 lat.
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.