dodano: 2013-07-22 13:49 | aktualizacja:
2013-07-22 14:55
autor: Łukasz Knapik |
źródło: wirtualnemedia.pl
Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Wpadka jest dość kosztowna dla telewizji
TVN - informuje serwis wirtualnemedia.pl, bo w bloku po niedzielnych
„Faktach TVN” 30-sekundowy spot według cennika kosztuje 36,4 tys. zł (to najdroższe pasmo w lipcowym cenniku stacji), a w kolejnym bloku przed serwisem sportowym - 32,2 tys. zł. Jeśli więc w niedzielę podczas całych 5 minut omyłkowej transmisji ze studia sportowego miały być pokazywane reklamy, stacja z powodu ich niewyemitowania straciła cennikowo ok. 350 tys. zł.
Poprzednim razem nagranie pokazujące studio
„Faktów TVN” tuż przed rozpoczęciem programu zostało opublikowane wbrew intencji stacji 4,5 roku temu.
Kamil Durczok, szef programu, w niewybredny sposób narzekał wtedy na to, że stół, za którym siedzi, jest brudny. Filmik błyskawicznie zrobił furorę w internecie, a dziennikarz w kolejnym wydaniu
„Faktów TVN” żartobliwie nawiązał do tej sytuacji.
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.