reklama
reklama
SAT Kurier logowanie X
  • Zaloguj
ODBLOKUJ-REKLAMY.jpg

Elastyczność do potęgi n - kampania promocyjna

dodano: 2011-10-10 16:17 | aktualizacja: 2011-10-10 16:23
autor: Anita Dąbek | źródło: n.pl

n nka Z dniem 10 października 2011 roku rusza kolejny etap kampanii promującej dostęp do szerokiego wachlarza usług platformy n na jeszcze bardziej elastycznych warunkach. Po wrześniowej ofensywie radosnych „enów”, które w zabawny sposób prezentowały nowy pakiet  platformy n, przyszedł czas na odsłonę kolejnych produktów oraz udogodnień dla odbiorców.



Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Adresatami naszej kampanii są osoby, które nie chcą wiązać się umową, a przy tym są zainteresowane swobodnym dostępem do doskonale dobranej oferty telewizyjnej. Nasz produkt został dopasowany do potrzeb właśnie takich klientów gdyż uwzględnia ich styl życia i umożliwia wolność wyboru. Jest to podstawowa zaleta tej oferty – mówi Anna Putts, dyrektor marketingu w ITI Neovision.  
Kupuj gdzie Ci wygodniej, płać jak Ci wygodnie, oglądaj co chcesz  i jak chcesz.

n na kartę łączy wszystkie cechy, których szuka dzisiejszy odbiorca: elastyczność, wygodę oraz dostęp do atrakcyjnej treści w przystępnej cenie.

n na kartę to 39 kanałów w tym aż 14 dostępnych w jakości HD. Kanały podzielone są na 2 pakiety, każdy w cenie 19,90 zł. Dostępna w największych sieciach handlowych, n na kartę zapewnia użytkownikowi dostęp do wysokiej jakości rozrywki telewizyjnej bez wiązania się umową, bez abonamentu czy comiesięcznych faktur. System doładowań jest prosty jak w przypadku telefonu na kartę i pozostawia odbiorcy decyzję, kiedy i jak długo chce korzystać z usługi. To proste i przyjazne użytkownikowi rozwiązanie umożliwi oglądanie, ale też nagrywanie ulubionych kanałów po podłączeniu zewnętrznego dysku. N na kartę to także świetny pomysł na prezent lub jako produkt do drugiego pokoju.

Głównym elementem kampanii jest telewizyjny 30-sekundowy spot promujący ofertę n na kartę. Jest to kolejny spot w ramach nowej platformy komunikacji wykorzystujący zabawne postaci enów.

Media obejmują także radio, prasę, Internet oraz nośniki w metrze. Autorem platformy komunikacji jest agencja Gruppa66 Ogilvy, która jest odpowiedzialna także za kreację telewizyjną, radiową, prasową oraz materiały BTL. Za kreację internetową odpowiedzialna jest Ogilvy One. Animację przygotowało studio Platige Image, produkcją reklamy telewizyjnej zajął się dom produkcyjny Redworks, a za zakup i zaplanowanie mediów odpowiedzialny jest dom mediowy Starcom.


Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.




Więcej z kategorii Telewizja n


reklama
reklama
reklama
HOLLEX.PL - Twój sklep internetowy

Mini PC Homatics Dongle R 4K

Homatics Dongle R to najpotężniejszy odtwarzacz multimedialny 4K na rynku...

259 zł Więcej...

Odbiornik DVB-T/T2/C Edision Nano T265+ HEVC (hotelowy)

Cyfrowy odbiornik DVB-T/T2/C z HEVC/H.265 marki EDISION dla Naziemnej Telewizji...

119 zł Więcej...

Odbiornik Octagon SF8008 Supreme Twin UHD 4K 2xDVB-S2X

Octagon SF8008 Supreme Twin UHD 4K 2xDVB-S2X - odbiornik UHD...

569 zł Więcej...