reklama
reklama
SAT Kurier logowanie X
  • Zaloguj
ODBLOKUJ-REKLAMY.jpg

Nowe Home Delivery w Cyfrze+

dodano: 2002-10-01 03:01 | aktualizacja: 2002-10-01 03:01
autor: Janusz Sulisz | źródło: Cyfra+

Dopiero od 7 października Canal+ Polska zmieni redystrybucję tzw. Home Delivery, czyli zamówień zestawów przez telefon. Dotąd realizowano to przez Marketing House Sp. z o.o., ale szkodowość tej sprzedaży była bardzo duża ponieważ wyłudzano w ten sposób terminale i karty Cyfry+. Nowy system jest powiązany z istniejącą siecią dystrybucji, która będzie instalować zestawy i sprawdzać klientów.



Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
We wrześniu Cyfra+ testowała nowe Home Delivery. Dotąd było tak, że potencjalny klient dzwonił na podany telefon. Przekazywano usługę do Marketing House Sp. z o.o. Następnie MH przekazywał zlecenie do firmy kurierskiej. Kurier dostarczał sprzęt do klienta, który szukał instalatora, aby to zainstalować. W praktyce duży procent zestawów wyłudzano, bo nie było kontroli.

Wadami tego systemu były bardzo duży procent szkodowości, brak obowiązkowego montażu, czyli ostatecznej weryfikacji abonenta, duża ilość zwracanych przesyłek, kłopoty z reklamacjami i kompletacją dokumentów, brak kontroli projektu na poszczególnych poziomach oraz kłopoty z siecią dystrybucji, która protestowała wiedząc dobrze, że sprzęt lądował na giełdzie.

Dlatego Cyfra+ zmieniła system redystrybucji, aby poprawić rodzaj usługi i poprawić stosunki z siecią dystrybucji oraz zunifikować rodzaj oferty, tzn. że wszystkich teraz obowiązują montaże!

Cyfra+ wytypowała z sieci dystrybucji najlepszych dystrybutorów, którzy mają praktykę w instalacjach. Powstała specjalna baza takich dystrybutorów, służąca temu systemowi sprzedaży. Wybrani dystrybutorzy podpisali stosowne aneksy i nowy system ma działać sprawniej.

Nowe Home Delivery od 7 października ma wyglądać tak, że na oszustwa i wyłudzenia nie ma szans.

Klient zamawia zestaw w Call Center. Dane są rejestrowane w bazie, komputer przypisuje klienta do dystrybutora, który ma zadzwonić do klienta i umówić się na instalację. Wysyłany jest instalator, który wykonuje zamówioną usługę i podpisuje umowę, sprawdzając dokumenty i zgłaszając do Call Center. Po sprawdzeniu danych abonenta i walidacji następuje wypłata prowizji, która jest mniejsza niż prowizja od pozyskanego abonenta w lokalu dystrybutora (następuje podział zysku między dystrybutorem i Canal+ Polska, ale nie ma wyłudzeń!)

Zaletami nowego systemu takiej sprzedaży ma być zmniejszenie poziomu wyłudzeń poprzez obowiązkowy montaż, niższa prowizja za pozyskanie abonenta - możliwość uatrakcyjnienia oferty, likwidacja konkurencyjności segmentów, skrócenie procesu zamówienia i instalacji, możliwość kontrolowania projektu.

I w ten oto sposób wyłudzacze zestawów Cyfry+ będą już bez szans, a dystrybutorzy będą jako tako zadowoleni.


Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.




Więcej z kategorii CYFRA+


reklama
reklama
reklama
HOLLEX.PL - Twój sklep internetowy

Mini PC Homatics BOX R Plus 4K - Uszkodzone opakowanie

Homatics BOX R Plus to najnowszy wzbogacony m. in. o...

499 zł Więcej...

Odbiornik Vu+ ZERO 4K

Vu+ ZERO 4K - najtańszy odbiornik Ultra HD od koreańskiego...

669 zł Więcej...

Mini PC Homatics BOX R Lite 4K

Homatics BOX R Lite to najnowszy odtwarzacz multimedialny 4K firmy...

299 zł Więcej...