dodano: 2011-03-22 08:30 | aktualizacja:
2011-03-22 15:58
autor: Paulina Nietrzpiel |
źródło: presserwis
Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Również największy udział w rynku –
43,3% przypada dla
"Rancza", dzięki czemu
TVP1 dystansuje inne stacje. Ponadto jest pierwsza również w grupie komercyjnej (widzowie w wieku 16-49 lat), z udziałem 35,1%.
Liderem swojego pasma jest także serial TVN
”Przepis na życie” nadawany w kwadrans po zakończeniu
”Rancza”. Wybiera go
21,2% osób. Serial prowadzi też w grupie 16-49 lat z udziałem 22,9%.
”Chichot losu” TVP1 z udziałem
21,4% w grupie ogólnej przegrywa z Polsatem emitującym w tym czasie
”Must be the music – Tylko muzyka” - 22,2% widzów. W grupie komercyjnej serial wybiera 16,5%. Lepszy wynik w tej grupie również ma Polsat (28,3%), ale i Dwójka z
" Bitwą na głosy" (17,1%).
Z tych trzech seriali emitowanych od weekendu 5-6 marca br. stale rosnącą widownię ma tylko
”Chichot losu”. Pierwszy odcinek obejrzało 3,1 mln widzów, drugi – 3,2 mln, a trzeci – 3,7 mln.
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.