reklama
reklama
SAT Kurier logowanie X
  • Zaloguj
ODBLOKUJ-REKLAMY.jpg

„X Factor” przed show Polsatu i Dwójki

dodano: 2011-03-22 08:29 | aktualizacja: 2011-03-22 12:22
autor: Paulina Nietrzpiel | źródło: presserwis

X Factor TVN Spośród trzech nowych muzycznych talent-show, emitowanych w weekendy, największą popularnością cieszy się niedzielny ”X Factor” TVN. Gromadzi on przed telewizorami średnio 4,69 mln osób. Miejsce drugie na podium zajmuje ”Must be the music. Tyko muzyka” Polsatu z 3,77 mln widownią. Ostanie miejsce należy do ”Bitwy na głosy” TVP2, która przyciąga 3,76 mln osób przed telewizory.



Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
”Must be the music. Tyko muzyka” i "Bitwa na głosy" emitowane w soboty są liderami swoich pasm – TVP2 udaje się to dzięki temu, że zyskuje widzów po zakończeniu muzycznego show Polsatu.

Największy udział w rynku zyskuje ”X Factor” - 26,3%, jednak w swoim paśmie przegrywa z Jedynką, która ma 34,8%, głównie dzięki emisji bardzo popularnego serialu ”Ranczo”. ”Bitwa na głosy” ma 24,6% udziału w rynku, a ”Must be the music...”24,4%.

W grupie komercyjnej (widzowie w wieku 16-49 lat) liderami swoich pasm są show TVN z 33% udziału i Polsatu - 30,9%. Program Dwójki daje jej 21,4% - w tej grupie wiekowej większy udział, nawet po zakończeniu "Must be the music..." ma Polsat.

Dane: Nielsen Audience Measurement


Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.




Więcej z kategorii Oglądalność


reklama
reklama
reklama
HOLLEX.PL - Twój sklep internetowy

Odbiornik DVB-T/T2/C Edision Nano T265+ HEVC (hotelowy)

Cyfrowy odbiornik DVB-T/T2/C z HEVC/H.265 marki EDISION dla Naziemnej Telewizji...

119 zł Więcej...

Kabel HDMI 2.0 4K Light 3,0m

Wysokiej klasy kabel połączeniowy HDMI Light z oświetleniem LED z...

35 zł Więcej...

Miernik SatLink WS-6933 dla DVB-S/S2

Miernik, do pomiarów cyfrowych sygnałów satelitarnych DVB-S z pomiarem PWR,...

239 zł Więcej...