dodano: 2011-03-22 08:29 | aktualizacja:
2011-03-22 12:22
autor: Paulina Nietrzpiel |
źródło: presserwis
Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
”Must be the music. Tyko muzyka” i
"Bitwa na głosy" emitowane w soboty są liderami swoich pasm – TVP2 udaje się to dzięki temu, że zyskuje widzów po zakończeniu muzycznego show Polsatu.
Największy udział w rynku zyskuje
”X Factor” -
26,3%, jednak w swoim paśmie przegrywa z Jedynką, która ma 34,8%, głównie dzięki emisji bardzo popularnego serialu
”Ranczo”.
”Bitwa na głosy” ma
24,6% udziału w rynku, a
”Must be the music...” –
24,4%.
W grupie komercyjnej (widzowie w wieku 16-49 lat) liderami swoich pasm są show
TVN z 33% udziału i
Polsatu - 30,9%.
Program Dwójki daje jej 21,4% - w tej grupie wiekowej większy udział, nawet po zakończeniu
"Must be the music..." ma Polsat.
Dane: Nielsen Audience Measurement
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.