dodano: 2011-03-21 10:18 | aktualizacja:
2011-03-21 12:36
autor: Paulina Nietrzpiel |
źródło: presserwis
Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
”Ojciec Mateusz” pobija
TVN, którego udział w tym czasie wynosi
17,7 proc. (końcówka
”Na Wspólnej”,
”W-11”),
TVP 2 -
10,7 proc. (
”Barwy szczęścia” i powtórki
”Doktora House’a”), a także
Polsat -
10,3 proc. (serial z cyklu
”CSI”, początek
”Hotelu 52”).
W grupie komercyjnej (widzowie w wieku 16-49) serial Jedynki także wygrywa z konkurencją lecz jego przewaga jest już mniejsza.
”Ojca Mateusza” wybiera w tej grupie 27,8 proc. widzów, podczas gdy udział TVN wynosi 17,5 proc., Polsatu – 13,3 proc., a Dwójki – 11,8 proc.
Sporą widownię gromadzą od początku tego sezonu również nadawane
w niedziele o godz. 17.30 powtórki ”Ojca Mateusza”. Ogląda je średnio 4,5 mln osób i dają TVP1 32,7 proc. udziału w rynku.
Natomiast
”Instynkt” nadawany od 3 marca, w czwartki o godz. 21.45. w
Dwójce - po trzech odcinkach ma średnio
1,6 mln widzów. TVP2 w czasie jego emisji ma średnio
12,4 proc. udziału w rynku, to mniej niż programy konkurencyjnych stacji. Liderem tego pasma jest
Jedynka z udziałem
21,3 proc. (
”Sprawa dla reportera”, pasmo filmowe), następnie
Polsat -
18 proc. (seriale
”Hotel 52” i
”Szpilki na Giewoncie”) i
TVN z udziałem
12,7 proc. (pasmo filmowe).
Serial przegrywa z konkurencją również w grupie komercyjnej (widzowie w wieku 16-49), w której wybiera go 12,3 proc. osób oglądających w tym czasie telewizję. Liderem jest tu Polsat z udziałem 20,7 proc., potem TVP1 i TVN – po 14,7 proc.
Dane: Nielsen Audience Measurement
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.