dodano: 2011-02-08 17:39 | aktualizacja:
2011-02-08 17:43
autor: Anita Dąbek |
źródło: TVP
Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Pod koniec 2011 roku wygaśnie umowa z dotychczasowym dostawcą danych telemetrycznych, czyli z
TNS OBOP, który po 15 latach zakończy w tym zakresie współpracę z telewizją publiczną.
–
Bez badań telemetrycznych trudno sobie wyobrazić funkcjonowanie dzisiejszych nadawców telewizyjnych – powiedział p.o.prezes TVP Bogusław Piwowar po podpisaniu umowy. –
Ta umowa otwiera nowe perspektywy sprzedaży czasu reklamowego – podkreślił Paweł Paluch, członek Zarzadu TVP. –
Oddajemy w państwa ręce nowoczesne narzędzie telemertyczne jakim jest badanie widowni przez AGB Nielsen Audience Measuremant – mówiła Elżbieta Gorajewska, dyrektor zarządzający AGB.
AGB Nielsen Audience Measurement wygrał przetarg nieograniczony na zakup badań telemetrycznych, który TVP ogłosiła pod koniec ubiegłego roku.
Dzięki nowej pracowni
Telewizja Polska będzie się posługiwać takich samymi wynikami badań widowni, z jakich korzysta konkurencja. Pomiarem będą objęte nie tylko główne anteny TVP, ale też kanały tematyczne i programy nadawane w oddziałach terenowych Telewizji Polskiej.
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.