reklama
reklama
SAT Kurier logowanie X
  • Zaloguj
ODBLOKUJ-REKLAMY.jpg

111 mln widzów meczu Super Bowl

dodano: 2011-02-08 13:31 | aktualizacja: 2011-02-08 14:26
autor: Paulina Nietrzpiel | źródło: Qsnews

Super Bowl 2011 111 milionów widzów obejrzało w amerykańskiej telewizji Fox mecz o Super Bowl - finał ligi futbolu amerykańskiego NFL. Jest to rekordowa ilość, przed rokiem finałowe spotkanie śledziło 106,5 mln telewidzów. Ciekawostką jest, że wcześniej na czele rankingu oglądalności amerykańskiej telewizji (aż przez 27 lat) uplasował się ostatni odcinek serialu „M.A.S.H.”.



Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
W tym roku cena 30 sekund czasu reklamowego w trakcie transmisji finału NFL sięgała aż 3 milionów dolarów. Spoty wykupiło kilkudziesięciu reklamodawców, praktycznie w każdej przerwie pokazywano reklamy producentów samochodowych.
Oczywiście swoje reklamy podczas tak ogromnej oglądalności chciałyby pokazywać wszystkie firmy lecz to nie taki łatwe, bo najpierw trzeba przypaść do gustu stacji telewizyjnej Fox. W tym roku zgody nie uzyskała np. reklama portalu internetowego "Jezus nienawidzi Obamy" (jesushatesobama.com)., o której można przeczytać tutaj

W tegorocznym meczu o Super Bowl Green Bay Packers pokonali Pittsburgh Steelers.

W Polsce finał ligi futbolu amerykańskiego NFL transmitowała telewizja Polsat Sport.


Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.




Więcej z kategorii Oglądalność


reklama
reklama
reklama
HOLLEX.PL - Twój sklep internetowy

Odbiornik Spycat Mini V2

Spycat Mini V2  - mały, tani odbiornik satelitarny HD w...

219 zł Więcej...

Antena Olympia BX 1000+LTE Combo V/H

Nowoczesna antena szerokopasmowa BX 1000+ Olympia Combo. Zaprojektowana do w...

120 zł Więcej...

Kabel HDMI 2.1 8K UHD 3,0m

Najnowszy kabel HDMI o długości 3,0m w wersji v2.1 dla...

65 zł Więcej...