dodano: 2010-10-25 16:45 | aktualizacja:
2010-10-25 17:13
autor: Paulina Nietrzpiel |
źródło: TVN
Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
W zestawieniu TOP50 znalazły się jeszcze cztery inne marki z branży medialnej:
RMF FM – pozycja 12.,
TVN24 – 31.,
Polsat – 42. oraz
Radio Zet – 44.
BrandAsset Valuator (BAV) powstał w 1993 roku. Jest to największe na świecie badanie opinii konsumentów – narzędzie, które pozwala mierzyć kondycję i wartość marki. Do tej pory badaniem objęto ponad 44 tyś. marek ze 190 kategorii, w 51 krajach. W Polsce i na świecie BAV realizowane jest wyłącznie na zlecenie agencji BAV Consulting należącej do grupy Young & Rubicam Brands.
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.