reklama
reklama
SAT Kurier logowanie X
  • Zaloguj
ODBLOKUJ-REKLAMY.jpg

0,5 mln widzów nowego talk-show TVN

dodano: 2010-10-12 10:28 | aktualizacja: 2010-10-12 12:10
autor: Paulina Nietrzpiel | źródło: presserwis

tvn Nowy talk-show "Między kuchnią a salonem" w TVN, który jest nadawany od 4 października br., od poniedziałku do piątku o godz. 14:55, po pierwszym tygodniu emisji oglądało średnio 0,5 mln widzów. Program uzyskał przy tym 9,8% udziału na rynku. Jak na razie sporo przegrywa z liderem popołudniowego pasma, którym jest Jedynka z udziałem 21,%. Serwuje ona w tym czasie widzom m.in. popołudniowe ”Wiadomości”, program ”Polityka przy kawie”, serial ”Moda na sukces”.



Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
W tym samym czasie w Dwójce serialowe powtórki śledzi 12,9% osób, a komediowy serial amerykański ”Tak, kochanie” w Polsacie – 8,5 %. Natomiast w grupie komercyjnej 16-49 udziały głównych telewizji są bardziej wyrównane. TVP2 wybiera 14,6% widzów, a Polsat - 12,1%. TVN w tej grupie również znajduje się na trzecim miejscu przy 11,9%, wygrywając tym samym z TVP1, która ma 11,8% udziałów na rynku.

Dane: Nielsen Audience Measurement


Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.




Więcej z kategorii Oglądalność


reklama
reklama
reklama
HOLLEX.PL - Twój sklep internetowy

Odbiornik DVB-T/T2/C AB TereBox 2T HEVC

Najnowszy hybrydowy (naziemno- kablowy) odbiornik DVB-T/T2/C (bez LAN) z MPEG-4/H.264...

119 zł Więcej...

Antena Olympia BX 1000+LTE Combo V/H

Nowoczesna antena szerokopasmowa BX 1000+ Olympia Combo. Zaprojektowana do w...

120 zł Więcej...

Odbiornik Vu+ ZERO 4K

Vu+ ZERO 4K - najtańszy odbiornik Ultra HD od koreańskiego...

669 zł Więcej...