dodano: 2010-10-04 10:37 | aktualizacja:
2010-10-04 14:18
autor: Paulina Nietrzpiel |
źródło: presserwis
Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
TVN w grupie komercyjnej 16-49 lat zanotował we wrześniu
17,41% udziału (rok temu 17,71%), nieznacznie wyprzedzając
Polsat, którego udziały wyniosły 17,35% (spadek z 18,21%). Trzecie miejsce w tej grupie zajmuje
TVP1 z 14,37% (w ur. 16,12%), a czwarte
TVP2 z 13,54% (rok temu 14,03%). Łącznie główne telewizje w grupie 16-49 lat uzyskały
62,7% udziału na runku (spadek z 66,1%).
Dane Nielsen Audience Measurement.
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.