dodano: 2010-07-27 10:12 | aktualizacja:
2010-07-27 12:36
autor: Paulina Nietrzpiel |
źródło: Wirtualnemedia
Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
TVP 1 wśród widzów od
35 do
44 lat miała
19,25 % udziału - o
8% mniej niż w 2009 r. Polsat miał
16,03% - spadek o
10%,
TVP 2 -
14,73% udziału - spadek o
13%,
TVN -
13,95% udziału - spadek o 4%. Wszystkie powyżej wymienione stacje, prócz TVP 1 zanotowały wśród widzów w wieku 35 - 44 lat wyższy udział na rynku, niż w grupie wszystkich oglądających telewizję. Największa różnica, czyli 2,52 pkt % dotyczyła Polsatu.
Na kolejnych miejscach znalazły się dwie stacje informacyjne, które z kolei zanotowały spory wzrost oglądalności.
TVP Info -
3,82% udziału w rynku (wzrost o
29%) oraz
TVN 24 -
1,45% (wzrost o
76%). Ich wyniki w grupie 35 - 44 były jednak gorsze niż w grupie grupie 4+, TVP Info zanotowała udział 4,94%, a TVN 24 - 3,90%.
W analizowanej grupie wiekowej wyższe udziały od tych wśród wszystkich widzów zanotowały także:
TV 4,
TVN 7,
Polsat 2 i
Tele 5 oraz kanały tematyczne:
Kino Polska,
AXN,
Discovery Channel,
Discovery World,
TVN Style czy
Comedy Central. Z kolei gorsze wyniki niż u ogółu widzów miały:
TV Puls,
Disney Channel,
Cartoon Network,
Eurosport,
TVP Polonia i
Mini Mini.
dane TNS OBOP dla Wirtualnemedia.pl
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.