reklama
reklama
SAT Kurier logowanie X
  • Zaloguj
ODBLOKUJ-REKLAMY.jpg

„Pytanie na śniadanie” pokonało „Dzień Dobry TVN”

dodano: 2010-06-28 16:32 | aktualizacja: 2010-06-28 16:56
autor: Paulina Nietrzpiel | źródło: TVP

TVP2 TVP 2 Dwójka Poranny magazyn telewizyjnej Dwójki „Pytanie na śniadanie” odnosi kolejne sukcesy. Pokonał w ubiegłym tygodniu (21-25 czerwca br.) oglądalnością konkurencyjny magazyn śniadaniowy „Dzień Dobry TVN” w obydwu grupach (4+) i (16-49). Największa oglądalność zanotowano w czwartek 24 czerwca br. w grupie 4+, wyniosła ona 546,81 tys., a udziały na rynku 16,24%, z kolei w grupie 16-49, 251,41tys. przy udziałach 14,40%.



Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Wyniki kolejnych dni tygodnia udowodniły, że ubiegły tydzień należał do magazynu „Pytanie na śniadanie” TVP2. W grupie 4+ (dane TNS OBOP) wyniki oglądalności wyglądały następująco: poniedziałek (21.06) „Pytanie na śniadanie” oglądalność 504,54 tys. udziały 14,92%. „Dzień Dobry TVN437,89tys, udziały 13%, wtorek (22.06.): „Pytanie na śniadanie” 509,28tys. udziały 16,55%, „DDTVN” 364 tys. oraz 11,77%, środa (23.06.): „Pytanie na śniadanie” 469,69 tys., udziały 15,89%, „Dzień Dobry TVN” 405,68 tys., przy udziałach 13,90%, czwartek (24.06): „PNŚ” 546,81 tys., udziały 16,24% zaś „DDTVN” 393 tys. udziały 11,65%. piątek (25.06): „Pytanie na śniadanie” oglądalność 500 tys., udziały 16,3%. „Dzień Dobry TVN” 330 tys. udziały 10,7%.

W grupie 16-49 (dane TNS OBOP) wyniki przedstawiły się następująco: poniedziałek (21.06) „Pytanie na śniadanie” oglądalność 238,21 tys., udziały 15,91%, zaś „Dzień Dobry TVN” 183,67 tys. udziały 12,25%, wtorek (22.06.): „Pytanie na śniadanie” oglądalność 223,63 tys., 15,93%. „Dzień Dobry TVN” 162,33 tys. przy udziałach 11,30%. Środa (23.06.): „PNŚ” 226,38tys. udziały 16,28%, „DDTVN” 185,38 tys. zaś udziały 13,50%, czwartek (24.06): „PNŚ” oglądalność 251,41tys. udziały 14,40%, „DDTVN” 180,42 tys. przy udziałach 12%, piątek (25.06): „Pytanie na śniadanie” 181 tys. udziały 14%, zaś „Dzień Dobry TVN” 120 tys. udziały 9,30%.


Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.




Więcej z kategorii Oglądalność


reklama
reklama
reklama
HOLLEX.PL - Twój sklep internetowy

Odbiornik Vu+ DUO 4K SE S2X FBC

Vu+ DUO 4K SE - najnowszy odbiornik Ultra HD 4K...

1 690 zł Więcej...

Google TV Next 4K Stick HDMI

Google TV Next 4K Stick HDMI to ciekawy i wydajny...

339 zł Więcej...

Mini PC Smart TV 4K BOX Zehnder KP-1

Zehnder KP-1 to najnowszy odtwarzacz multimedialny 4K firmy ZEHNDER z...

249 zł Więcej...