reklama
reklama
SAT Kurier logowanie X
  • Zaloguj
ODBLOKUJ-REKLAMY.jpg

Rosną słupki oglądalności TV Puls

dodano: 2010-06-02 15:10 | aktualizacja: 2010-06-02 15:36
autor: Paulina Nietrzpiel | źródło: TV Puls

Puls TV Jak wynika z danych Nielsen Audience Measurement, przygotowanych dla Mediarun.pl, najchętniej oglądanymi stacjami były w maju br. TVP1 i TVN, które zainteresowały średnio 18,49 % oraz 15,79 % telewizyjnej widowni (odpowiednio 21,31% i 16,14% w tym samym miesiącu ub.r.). Słupki oglądalności po raz kolejny wzrosły TV Puls. W analizowanym okresie Telewizja Puls uzyskała średni udział w oglądalności na poziomie 1,41%. w porównaniu do 1,05% w maju 2009 r.



Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Pierwszą trójkę najchętniej oglądanych stacji uzupełniła Dwójka, która była oglądana przez 14,41% osób (16,19% przed rokiem), a tuż za nią w zestawieniu znalazł się Polsat z 14,11% udziału w rynku (14,32% w maju 2009 r.).

Zagregowany całodobowy udział w rynku czterech największych nadawców wyniósł w minionym miesiącu 62,8%, w porównaniu do 67,96% w analogicznym okresie 2009 r.

W maju br. widzów straciła także Czwórka (TV4), której udział w rynku ukształtował się na poziomie 1,85% (2,15% w tym samym miesiącu ub.r.).


Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.




Więcej z kategorii Oglądalność


reklama
reklama
reklama
HOLLEX.PL - Twój sklep internetowy

Miernik Satlink ST-6986 DVB-T/T2/C DVB-S/S2 z podglądem i testerem optycznym

Miernik Satlink ST-6986 do pomiarów cyfrowych sygnałów satelitarnych DVB-S/S2, naziemnych...

1 630 zł Więcej...

Mini PC Smart TV 4K BOX Zehnder KP-1

Zehnder KP-1 to najnowszy odtwarzacz multimedialny 4K firmy ZEHNDER z...

249 zł Więcej...

Antena Olympia BX 1000+LTE Combo V/H

Nowoczesna antena szerokopasmowa BX 1000+ Olympia Combo. Zaprojektowana do w...

120 zł Więcej...