dodano: 2010-05-06 12:27 | aktualizacja:
2010-05-06 13:10
autor: Paulina Nietrzpiel |
źródło: TVN
Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
W marcu 2010 r. w grupie docelowej kanał
TVN utrzymał pozycję lidera rynku, prawie dublując rezultaty odnotowane przez swoich głównych rywali.
Pomimo znacznie mniejszego, w porównaniu do głównych konkurentów, zasięgu technicznego (90% gospodarstw domowych w Polsce)
TVN był drugim najchętniej oglądanym kanałem telewizyjnym w peak time i w ujęciu całodobowym.
1 marca
TVN rozpoczął wiosenny sezon programowy, który zdobył serca polskiej publiczności. W kwietniu 2010 r. wiosenna ramówka została poddana istotnym zmianom wynikającym z żałoby narodowej.
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.