reklama
reklama
SAT Kurier logowanie X
  • Zaloguj
ODBLOKUJ-REKLAMY.jpg

Większa moc TV Puls z nadajnika w Krakowie

dodano: 2009-09-10 16:22 | aktualizacja: 2009-09-10 16:27
autor: Anita Dąbek | źródło: TV Puls

Puls TV Po wzmocnieniu sygnału z nadajnika w Krakowie zasięg naziemny Telewizji Puls wzrósł do 13,4 mln potencjalnych widzów, czyli 35,04 proc. powierzchni kraju. Konsekwentnie realizowana strategia budowania zasięgu naziemnego stacji przyniosła 6-proc. wzrost w porównaniu do września ubiegłego roku.



Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
W sumie za pośrednictwem dwunastu nadajników naziemnych, platform cyfrowych oraz telewizji kablowych stacja dociera do 82,4 proc. mieszkańców Polski.

Mieszkańcy Krakowa i okolic - w sumie 1 238 tys. potencjalnych widzów - odbierają wzmocniony sygnał Telewizji Puls dzięki zwiększeniu mocy nadajnika w Krakowie/Chorągwicy. Liczba potencjalnych widzów Telewizji Puls w Krakowie i okolicach wzrosła o 275 tys. i przekroczyła 1,2 mln.

TV Puls konsekwentnie realizuje strategię rozszerzania zasięgu naziemnego od czerwca bieżącego roku. Po ostatnich zwiększeniach mocy z nadajników w Bielsku-Białej, Skierniewicach, Gorlicach, Łodzi, Raszynie, Katowicach i Krakowie aktualny zasięg naziemny Telewizji Puls wzrósł z 13,1 mln do 13,4 milionów widzów i wynosi 35 proc. W porównaniu do września zeszłego roku TV Puls przybyło prawie 2,2 mln nowych widzów, co oznacza wzrost zasięgu naziemnego stacji o prawie 6 proc. z 29,27 proc. do 35,04 proc.

Sześcioprocentowy wzrost w porównaniu do zeszłego roku to duży sukces naszej długoterminowej strategii budowania zasięgu naziemnego. Do czasu pełnego zakończenia procesu cyfryzacji i zrównania zasięgu wszystkich nadawców, konsekwentnie zabiegamy również o widzów, którzy odbierają sygnał analogowy. Zgodnie z naszymi przewidywaniami nasza nowa atrakcyjna oferta programowa przynosi oczekiwany wzrost oglądalności. Po pierwszym tygodniu nowego sezonu odnotowujemy średnią oglądalność na poziomie 1,14%, a w niektórych programach nawet ponad 5,5%. Następnym bodźcem wzrostu oglądalności powinien być właśnie zwiększony zasięg techniczny, który już za miesiąc ma być uwzględniany w badaniach AGB Nielsen - mówi Dariusz Dąbski, Prezes Zarządu.


Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.




Więcej z kategorii Polonica


reklama
reklama
reklama
HOLLEX.PL - Twój sklep internetowy

SAT Kurier - 11-12/2022 wersja elektroniczna

Elektroniczna wersja SAT Kuriera 11-12/2022

12 zł Więcej...

Odbiornik Octagon SF8008 Combo UHD 4K S2X

Octagon SF8008 Combo UHD 4K S2X - nowy odbiornik UHD...

489 zł Więcej...

Odbiornik Vu+ ZERO 4K

Vu+ ZERO 4K - najtańszy odbiornik Ultra HD od koreańskiego...

669 zł Więcej...