dodano: 2008-08-19 11:11 | aktualizacja:
2008-08-19 11:38
autor: Anita Dąbek |
źródło: ITI
Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Pozostałe kanały Grupy TVN wygenerowały o 12 mln zł więcej przychodów reklamowych w porównaniu do analogicznego okresu 2007 r. co wynika głównie ze wzrostu cen. Gotówkowe przychody segmentu Nowe Media wzrosły o 43 proc. do 46 mln zł. Zysk operacyjny Grupy TVN wzrósł o 46 proc. do 227 mln zł.
Marża operacyjna wyniosła 41 proc. Wskaźnik EBITDA wzrósł o 43 proc. do 247 mln zł ze 172 mln zł w analogicznym okresie 2007 r. Marża EBITDA wyniosła 45 proc. w porównaniu do 42 proc. w analogicznym okresie 2007 r. Zysk netto Grupy TVN wzrósł o 50 proc. do 208 mln zł. Udział w rynku reklamy telewizyjnej netto wzrósł do 36,0 proc. w porównaniu z 32,4 proc. w analogicznym okresie 2007 r.
Piotr Walter, Prezes Zarządu i Dyrektor Generalny Grupy TVN powiedział:
Mieliśmy fantastyczny drugi kwartał. W sezonie wiosennym wygraliśmy zaciętą walkę o ratingi i uzyskaliśmy bardzo dobre wyniki finansowe, osiągając silny wzrost przychodów oraz dalszą poprawę naszej rentowności.
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.